مجموعه باغ فردوس در ۲ شب میزبان اهالی هنر و سینما بود تا مراسم آیین اکران و دیدار سازندگان ۲ مستند «بزم رزم» سیدوحید حسینی و «خواب ابراهیم» محمود کریمی را برگزار کند.

در آخرين چهارشنبه تابستان مستند «بزم رزم» با موضوع بررسي موسيقي پس از انقلاب اسلامي و در دهه60 كشورمان برگزار شد، در اين مراسم سينماگران به همراه چهره‌هاي موسيقي به تماشاي مستند 2ساعتي نشستند، عليرضا قرباني و محمد سرير ازجمله مهمانان ويژه اكران فيلم بودند كه قرباني با عنوان اينكه مسائلي در اين مستند به تصوير كشيده شده كه از اتفاقات تاريخي ماست، گفت:

«نمايش بدون نگراني و مميزي اتفاقات موسيقي دهه60 در قالب يك مستند لازم است و اين مستند به نوعي سندي تاريخي و پژوهشي از اوضاع موسيقي در دهه60 محسوب مي‌شود.» محمد سرير نيز نمايش اين مستند را قدم مهمي خواند و با اشاره به اينكه فيلم فراتر از بخش هنر و تجربه هم فرصت اكران بيابد، آن را اتفاق مباركي خواند. «خواب ابراهيم» مستند ديگري است كه در هنر و تجربه نمايش خود را طي آيين اكران آغاز كرد. در اين مراسم علاوه بر سينماگران، دوستداران سينماي حاتمي‌كيا نيز حضور داشتند.

محمود كريمي، درباره ساخت «خواب ابراهيم» گفت:«هميشه پشت صحنه در سينماي ما موضوع مبهمي بوده اما به‌نظرم كاركرد و معناي خودش را دارد. فيلم‌هاي مستند پشت صحنه نمونه‌هايي موفق دارند كه مي‌توان به روبان قرمز حاتمي‌كيا و رنگ خداي مجيدي اشاره كرد». رامبد جوان و عوامل خندوانه هم به سبب همكاري با محمود كريمي از مهمانان مراسم بودند و مهدي كريمي هم كه به‌عنوان تهيه‌كننده «چ» حضور داشت تريبون را به سهيل رضايي داد و رضايي نيز از ايده ساخت مستند گفت.

او عنوان كرد:«در ساخت فيلم‌هاي ما اتفاقي مي‌افتد اما نه نوشته مي‌شود، نه ثبت مي‌شود و نه تجربه‌اي منتقل مي‌شود. 50سال بعد جواني كه ابراهيم را رصد مي‌كند اين فيلم‌ها به او كمك خواهد كرد.» نمايش 2مستند «بزم رزم» و «خواب ابراهيم» در گروه هنر و تجربه آغاز‌شده و اكرانش را در سالن‌هاي سينما در فصل پاييز ادامه مي‌دهد.