مدیریت استراتژیک، موضوعی کاملاً عملیاتی و کاربردی است. ما آن را میآموزیم و به کار میبریم تا بتوانیم تصمیمات استراتژیک بگیریم و برای موفقیت نظام اقتصادی- اجتماعی اقدامات اساسی انجام دهیم؛ چه سازمان باشد چه کشور یا فرد.
اگر از مفاهیم، مدلها و ابزارهای دانش مدیریت استراتژیک استفاده کنیم اما تاثیری بر سرنوشت و آینده سازمان،کشور یا فرد نداشته باشیم، این کار مدیریت یا برنامهریزی استراتژیک نیست.
این کتاب به شما کمک میکند رویکردی را برگزینید که در دنیای واقعی و در زمان واقعی در مسائل واقعی وارد شوید و با تصمیمات و اقدامات استراتژیکی که اخذ و طراحی میکنید، موفقیت بیشتری به دست آورید. آموزههای این کتاب علاوه بر راهبری استراتژیک سازمانها، برای زندگی شخص و کشورداری نیز مفید است.
این کتاب تعارف و تکرار را کنار گذاشته است و از روش های متعارف و قدیمی نارکارآمد دل کنده و مدلی را ارايه می کند که برای دنیای پر از افت و خیز قابل اتکاست.
مدلی برای رقص با استراتژی در دنیای واقعی!
کتابی به زبانی ساده همراه با مثالهای متعدد از شرکتهای برتر جهانی و تجربیات ایرانی. آموزههای این کتاب در سه سطح زندگی شخصی، اداره سازمانها و کشورداری کاربردی است.
در این کتاب با نظام مدیریت استراتژیک گوگل و آی. بی. ام و تصمیمات استراتژیک بزرگترین شرکت مواد غذایی جهان نستله آشنا میشوید.
شناسنامه کتاب:
- نام كتاب: مدیریت استراتژیک پیشرفته، هنر رقصیدن با استراتژی
- تاریخ نشر: تابستان 1396
- تعداد صفحات: 367
- نویسنده: مجتبی لشکر بلوکی
- قطع کتاب: رقعی
- قيمت: 26 هزار تومان
- ناشر: آريانا قلم