همشهری آنلاین: مدیرعامل شرکت کنترل ترافیک از اجرای طرح بلیت الکترونیک در نخستین ایستگاه خط BRT خبر داد

مدیرعامل شرکت کنترل ترافیک از اجرای طرح بلیت الکترونیک برای استفاده مشترک مسافران اتوبوسرانی و مترو در نخستین ایستگاه خط BRT طی دو هفته آینده خبر داد

به گزارش مهر، مهندس حجت الله بهروز ضمن بیان مطلب اظهار کرد: نخستین ایستگاه ویژه خطوط BRT چندی پیش در دپوی شرق یعنی ایستگاه مبدا نصب شد تا عملکرد این ایستگاه‌ها مورد ارزیابی قرار گیرد و از نظرات و پیشنهادات مردم تا زمان نصب همه ایستگاه‌های این مسیر مطلع شویم.

وی افزود: نخستین ایستگاه‌ BRT خط دپوی شرق تا میدان آزادی به سیستم نظارت تصویری، سیستم اطلاع ‌رسانی صوتی، تابلوهای راهنمایی مسیر و خطوط مجهز شده است و تا دوهفته دیگر سیستم بلیت الکترونیک نیز در این ایستگاه اجرا خواهد شد تا به کارگیری این بلیت ها که برای استفاده مشترک مسافران اتوبوس‌رانی و مترو در نظر گرفته شده است مورد ارزیابی قرار گیرد.

مدیرعامل شرکت کنترل ترافیک در ادامه تاکید کرد: تمام پیش‌بینی‌های لازم در راستای کاهش زمان توقف اتوبوس‌ها در ایستگاه‌ها صورت گرفته است.

وی همچنین از حذف برخی از تقاطع های مسیر دپوی شرق تا میدان آزادی خبر داد و گفت: در راستای افزایش سرعت اتوبوس های خط BRT برخی از تقاطع‌های این مسیر به وسیله پل های روگذر حذف خواهد شد

برچسب‌ها