همشهری آنلاین: ثبت‌نام و انتخاب رشته مرحله تکمیل ظرفیت رشته‌های آزمون سراسری و کارشناسی ناپیوسته ۱۳۹۶ دانشگاه آزاد از ساعت ۸ صبح پنج‌شنبه ۲۸ دی ماه آغاز می‌شود.

به گزارش فارس، ثبت‌نام انتخاب رشته مرحله تکمیل ظرفیت رشته‌های آزمون سراسری و کارشناسی ناپیوسته 1396 دانشگاه آزاد اسلامی از ساعت 8 صبح پنج‌شنبه ۲۸ دی‌ ماه آغاز می‌شود و تا ساعت 24 روز شنبه ۱۴ بهمن‌ ماه ادامه خواهد داشت.

تمام داوطلبان حاضر در جلسه آزمون سراسری و کارشناسی ناپیوسته که متقاضی تحصیل در دانشگاه آزاد اسلامی هستند و در مرحله قبلی انتخاب رشته دانشگاه آزاد اسلامی شرکت کرده یا نکرده‌اند، می‌توانند با مراجعه به سامانه این مرکز به نشانی www.azmoon.org نسبت به انتخاب حداکثر بیست رشته/ محل دانشگاهی اقدام کنند.

امکان ویرایش رشته / محل‌های انتخابی تا پایان مدت زمان ثبت‌نام برای داوطلبان فراهم است.

همچنين ثبت‌نام بر اساس سوابق تحصیلی در مقاطع کارشناسی پیوسته و ناپیوسته نیمسال دوم 97-96 نيز از 8 صبح روز پنجشنبه ۲۸ دی‌ ماه آغاز می‌شود و تا ساعت 24 روز چهارشنبه ۱۱ بهمن‌ ماه ادامه دارد.

تمام متقاضیان ثبت‌نام بر اساس سوابق تحصیلی مقاطع کارشناسی پیوسته و ناپیوسته دانشگاه آزاد اسلامی می‌توانند با مراجعه به سامانه این مرکز به نشانی www.azmoon.org ابتدا دفترچه راهنمای ثبت‌نام را دریافت و پس از مطالعه و کسب آگاهی‌های کامل در خصوص انتخاب رشته، در صورت تمایل و داشتن شرایط لازم بعد از تهیه کارت اعتباری، نسبت به ثبت‌نام در 20 رشته/محل اقدام کنند.

داشتن دیپلم کامل نظام قدیم متوسطه و یا مدرک پیش‌دانشگاهی نظام جدید متوسطه و همچنین داشتن مدرک کاردانی (پیوسته و ناپیوسته) برای ثبت‌نام داوطلبان در دوره پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی مقطع کارشناسی پیوسته الزامی است.

متقاضیان کارشناسی ناپیوسته با دارا بودن مدرک کاردانی (پیوسته و ناپیوسته) و کاردانی دانشگاه جامع علمی کابردی می‌توانند در هر رشته‌ای از کارشناسی ناپیوسته بر اساس معدل مندرج در مدرک فارغ‌التحصیلی مقطع کاردانی، ثبت‌نام کنند.