همشهری آنلاین: عضو حقوقدان شورای نگهبان با بیان اینکه آنچه انقلاب را تهدید می کند دشمن خارجی نیست، تاکید کرد:

تهدید اصلی، فراموش کردن هدف و گرفتار شدن در دام خودخواهی های فردی و گروهی است.

به گزارش همشهري آنلاين، دكتر محسن اسماعيلي در مراسم جشن انقلاب حقوقدانان بسیجی در امامزاده روح الله تهران، گفت: از منظر آموزه هاي قرآني، خودخواهی های فردی و گروهی موجب اختلاف و از بین رفتن نیرو و اقتدار مسلمانان می شود.

وي با اشاره به فرازهايي از وصيت نامه امام خمینی (ه)، اظهار داشت: رمز پیروزی و بقاي انقلاب از نگاه امام خميني (ره)، خالص کردن انگیزه ها و وحدت کلمه مردم بوده است. عضو مجلس خبرگان رهبري خاطرنشان كرد: حصول وحدت هم نیازمند محور و معیار است و به گفته امام علی علیه السلام، امامت و رهبری محور وحدت جامعه اسلامی است.

دكتر اسماعيلي افزود: بنابراين تکلیف امروز و هر روز آنان که به حاکمیت الله دلبسته اند، آن است که اولاً به جای خودخواهی، خودسازی کنند و ثانیاً حول محور رهبری گرد هم آیند و از اختلاف به هر بهانه ای اجتناب کنند.

عضو حقوقدان شوراي نگهبان با تاكيد بر اينكه با حفظ مرزبندی ها هم می توان برادر بود و بر مشترکات تاکید داشت، يادآور شد: علاوه بر این، باید به دنبال جذب افراد و تربیت کادر انقلابی بود، و این بدون اعتماد به نسل جوان و میدان دادن به آنها ممکن نیست.

وي افزود: همه باید بدانیم که انقلابی بودن و حتی انقلابی ماندن مهم نیست بلكه انقلابی ساختن مهم است. دكتر محسن اسماعيلي در پايان تاكيد كرد: شرکت در راهپیمایی 22 بهمن، پایین ترین درجه شکر نعمت انقلاب اسلامی است.