تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۸۶ - ۲۱:۴۷

همشهری آنلاین: رئیس سامانه 137 شهرداری تهران از 4 هزار و 315 تماس در روز یکشنبه 16 دی با این سامانه خبر داد و گفت: 82 درصد این پیام ها مربوط به بارش برف شهر تهران بوده است.

به گزارش سما، علیرضا ربیعی رئیس سامانه 137 شهرداری تهران در این باره گفت: روز یکشنبه 4 هزار و 315 تماس با 137 گرفته شده که از این تعداد 3 هزار و 578 پیام یعنی 82 درصد آن به موضوع برف مربوط می‌شود.

وی افزود: بیشترین فراوانی تماس‌های شهروندان با سامانه 137 مربوط به منطقه 2 با یک هزار و 225 تماس است و مناطق 1 و 5 هم به ترتیب با 549 و 660 تماس در رده‌های بعدی قرار دارند.

به گفته ربیعی همزمان با آغاز بارش شدید برف در تهران اقدامات اجرایی مختلف از جمله اعزام اکیپ‌های شن و نمک‌پاش، اعزام اکیپ‌های برف‌روب با تجهیزات و امکانات و ماشین آلات مختلف از سوی عوامل شهرداری تهران در مناطق 22 گانه تهران انجام شد.

وی ادامه داد: همچنین برای مناطق و اماکنی که استفاده از ماشین آلات مکانیزه میسر نیست اکیپ‌های برف‌روب سنتی اعزام شده‌است و اکیپ‌های برف تکان فضای سبز هم در سطح مناطق 22 گانه به خصوص مناطق 8 گانه شمال شهر در حال انجام فعالیت هستند.

رئیس سامانه 137 شهرداری تهران از شهروندان خواست تا در صورت نیاز از کیسه‌های شن و نمک که در اماکن پرتردد شهر جانمایی شده‌است، استفاده کنند.

وی یادآور شد: سامانه 137 شهرداری تهران به‌صورت شبانه‌روزی منتظر دریافت پیام‌های شهروندان تهرانی‌است.

برچسب‌ها