کتاب چگونه یک فروشنده سازمانی موفق باشیم بر اساس مطالعات متعدد بر روی روشهای موفق آموزش فروش سازمانی در دنیا و با تحلیل چرخهی خرید مشتریان سازمانی ایران طراحی شده است. مخاطبان کتاب، مدیران کسبوکار، مدیران فروش و بازاریابی و فروشندگان هستند.
مطالعات صورت گرفته درمورد شرکتها و سازمانهای موفق نشان میدهد که آنها روی چهار موضوع زیر بیشترین سرمایهگذاری را برای افزایش فروش و حفظ توان رقابتی انجام دادهاند:
1. سرمایهگذاری در ایجاد سرنخ فروش
2.سرمایه گذاری در آموزش و استخدام فروشندگان حرفهای
3. بهبود مستمر فرایندهای یکپارچهی فروش و بازاریابی
4. مراقبت ویژه از مشتریان فعلی
در این کتاب تمرکز بر بند 2 یعنی آموزش و توسعهی حرفهای فروشندگان است. هرچه از سمت فروش مصرفی (B2C) به سمت فروش سازمانی (B2B) حرکت میکنیم، به پیچیدگی فروش افزوده میشود، افراد مختلفی درگیر چرخهی تصمیمگیری میشوند و در نهایت، موانع بیشتری برای فروش ایجاد میشود.
در این میان یکی از مهمترین و کلیدیترین دلایل موفقیت، در اختیار داشتن فروشندگان ماهر و آموزشدیده است. در این کتاب تجربهی سالها کار در حوزهی فروش سازمانی به همراه بهرهگیری از منابع مختلف و به روزِ دنیا در تهیهی محتوای کاربردی به کار گرفته شده است.
علاقهمندان برای اطلاع بیشتر وخرید این کتاب میتوانند با شماره تلفن 66408271 و 66408251 تماس بگیرند.