همشهری آنلاین: نگارخانه ترانه باران گردشگری هنری را به نخستین نمایشگاه بین‌المللی اقتصاد و سرمایه‌گذاری گردشگری ایران‌مال می‌برد.

به گزارش هنرآنلاین، محبوبه کاظمی، مدیر نگارخانه ترانه باران در اين باره گفت: نمایشگاه اقتصاد و سرمایه‌گذاری گردشگری چهار تا هفت شهریور به همت سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در ایران‌مال برگزار می‌شود و هدف ما از حضور در آن بازتعریف گردشگری هنری و کمک به تعمیق این فرهنگ بر مبنای ظرفيت‌هاي بزرگ هنر ایران است.

وي ادامه داد: گردشگری هنری می‌تواند اقتصادی نوین و پرثمر برای ايران رقم بزند ‌و حیرت‌انگیز است كه ما همه این سال‌ها از تمرکز بر این راهبرد غفلت کرده‌ایم. طبق آمار سازمان گردشگری جهانی، 37 درصد گردشگران فرهنگی و هنری هستند و اتفاقا بیشترین گردشگران ايران هم از اين گونه است. این افراد تمكن مالي دارند و خوب هزينه مي‌كنند اما ما زیرساخت‌ها و بسترهای استفاده بهینه از این فرصت را فراهم نکرده‌ایم.

نگارخانه ترانه باران در غرفه شماره E232 هر روز میزبان هنرمندان و نظریه‌پردازان در عرصه گردشگري هنري و فرهنگي است. نخستین نمایشگاه بین‌المللی اقتصاد و سرمایه‌گذاری گردشگری ایران‌مال یکشنبه تا چهارشنبه ساعت 10 تا 19 برپاست.