زنگ «انقلاب» روز شنبه 13 بهمن، در مدارس سراسر کشور به صورت همزمان و در تهران با حضور سرپرست آموزش و پرورش به صدا در می‌آید.

حمید فراهانی، مدیر روابط عمومی آموزش و پرورش شهرتهران در این زمینه به فارس گفت: زنگ «انقلاب» به صورت نمادین در مدرسه «رفاه» واقع در منطقه 12 آموزش و پرورش شهر تهران با حضور سرپرست آموزش و پرورش و رئیس سازمان آموزش و پرورش شهر تهران نواخته می‌شود.

وی ادامه داد: در ادامه این مراسم، سرپرست آموزش و پرورش، رئیس سازمان آموزش و پرورش شهر تهران و فرزند شهید باهنر در مدرسه «علوی2» که محل استقرار امام خمینی (ره) پس از بازگشت به وطن در بهمن 1375 بود، حضور خواهند یافت.

فراهانی اضافه کرد: مراسم ویژه‌ای تدارک دیده شده است. ضمن این‌که زنگ انقلاب ساعت 9 الی 9:30 در تمامی مدارس کشور نواخته می‌شود.

افتتاح 40 مدرسه در تهران همزمان با دهه فجر

رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور نیز از افتتاح 40 مدرسه در شهر تهران همزمان با ایام‌ مبارک دهه فجر خبر داد.

حبیب‌الله بوربور افزود: این تعداد مدرسه با مساحتی بیش از 64 هزار مترمربع احداث شده که بخش گسترده‌ای از آن از اعتبار تخریب و بازسازی مدارس فرسوده و بخشی نیز توسط خیرین مدرسه‌ساز ساخته شده است.

وی ادامه داد: مراسم افتتاح این 40 مدرسه روز 16 بهمن در یکی از مدارس افتتاح شده با حضور مسئولان کشوری برگزار می‌شود.

بوربور اظهار داشت: این تعداد مدرسه از 6 هزار مدرسه‌ای خواهد بود که مقرر شده است از مهر امسال تا مهر سال آینده تحویل داده شود.

برچسب‌ها