همشهری آنلاین: مدیر داخلی کتاب‌فروشی نشر اسم از افتتاح دومین کتاب‌فروشی این مجموعه و فروش کتاب با تخفیف و با هدف کمک به سیل‌زدگان خبر داد.

 سورنا جوکار؛ مدیر داخلی کتاب‌فروشی نشر اسم در گفت‌وگو با خبرگزاری ایبنا درباره افتتاح کتاب‌فروشی نشر اسم بیان کرد: دومین کتاب‌فروشی نشر اسم با 100 متر مربع مساحت در حال حاضر با 10 هزارعنوان کتاب تجهیز شده است. علاوه‌بر کتاب،‌ فروش اسباب‌بازی و کافه نیز دراین فضا پیش‌بینی شده است.

وی افزود: مقدمات مراسم افتتاح دومین کتاب‌فروشی نشر اسم از دو ماه پیش آغاز شده و  پنج‌شنبه 22 فروردین‌ماه با حضور جمعی از اهالی قم و نویسندگان همکار نشر اسم برگزار می‌شود.

جوکار درباره ایجاد فضای بازی و فروش انواع لوازم تزئینی ادامه داد: همه تلاش ما در ایجاد فضای بازی، کافه و همچنین فروش انواع گیفت زمینه‌سازی برای ترویج کتاب و مطالعه است.  

وی درباره افتتاح کتاب‌فروشی در وضعیت فعلی بازار نشر بیان کرد: به نظر می‌رسد بسیاری از مسائل طرح شده درباره وضعیت نشر ساخته و پرداخته ذهن برخی افراد است. در کتاب‌فروشی نشر اسم نزدیک به 40 نفر به فعالیت مشغولند که همگی از این راه ارتزاق می‌کنند.
 
جوکار افزود: استفاده فعالان حوزه نشر به‌ویژه کتاب‌فروشان از فضای مجازی برای تبلیغ تازه‌های نشر، تلفیق کتاب‌فروشی با کافه به افزایش فروش و رونق کتاب‌فروشی‌ها کمک کرده است؛ علاوه‌براین ارتباط موثر و حتی دوستانه کتاب‌فروش با مشتری پاخور کتابفورشی را افزایش می‌دهد.

مدیر داخلی کتاب‌فروشی نشر اسم گفت: هم زمان با روز افتتاحیه فروش کتاب با تخفیف را پیش‌بینی شده است. عواید فروش کتاب‌ها برای آسیب‌دیدگان از سیل‌ اخیر ارسال خواهد شد.