همشهری آنلاین: احمد طوسی جایگزین ابراهیم قاسمپور سرمربی برکنار شده تیم فوتبال باشگاه صنعت نفت شد.

به گزارش خبرگزاری مهر به دنبال برکناری ابراهیم قاسمپور از سمت سرمربیگری تیم فوتبال صنعت نفت آبادان، احمد طوسی مدیرفنی این تیم با حفظ سمت به عنوان جانشین وی انتخاب شد.

به دنبال ناکامی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در هفتمین دوره مسابقات لیگ برتر باشگاه های کشور، هیئت مدیره و مدیرعامل این باشگاه تصمیم به تغییر و تحول در کادر فنی گرفتند که بر این اساس پس از شکست یک برصفر مقابل پگاه گیلان، ابراهیم قاسمپور از سمت سرمربیگری زردپوشان آبادانی برکنار و احمد طوسی به عنوان جانشین وی انتخاب شد.

طوسی که چندی است با سمت مدیرفنی در کنار تیم فوتبال صنعت نفت آبادان بوده با حفظ سمت فعالیت خود را در این تیم به عنوان سرمربی آغاز خواهد کرد. از کادر فنی تیم صنعت نفت آبادان تنها ابراهیم قاسمپور جدا شده و دیگر مربیان به همکاری خود با این باشگاه در کنار طوسی ادامه خواهند داد.

احمد طوسی سرمربی جدید تیم فوتبال صنعت نفت آبادان که سابقه هدایت تیم های دارایی و راه آهن را در کارنامه مربیگری خود دارد، سال 1364 ایران را به مقصد آمریکا ترک کرد و با اخذ مدرک دکترای تربیت بدنی در دانشگاه کالیفرنیا به تدریس پرداخت.

این مربی با دانش فوتبال ایران، مدرس فدراسیون جهانی فوتبال نیز بوده است و همزمان با فعالیت در این زمینه تیم ADC آمریکا را نیز هدایت کرده است. او با این تیم هفت بار عنوان قهرمانی ایالت کالیفرنیا را از آن خود کرد.