همشهری آنلاین: تیم‌های پرسپولیس و ابومسلم در یک بازی زیبا و پرگل به تساوی 3 بر 3 رسیدند.

در آخرین دیدار از هفته بیستم رقابت های فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور، جام خلیج فارس، تیم‌های پرسپولیس تهران و ابومسلم مشهد در یک پازی پرهیجان  به نتیجه مساوی 3 بر 3 رضایت داندند.

در این دیدار که ساعت 15 و 30 دقیقه یکشنبه (21بهمن) در ورزشگاه آزادی برگزار شد، ایوان پتروویچ در دقیقه 6 و 45 و فرانک آتسو در دقیقه 32 گل های برتری تیم ابومسلم را به ثمر رساندند اما عباس آقایی در دقیقه 54، علیرضا واحدی نیکبخت در دقیقه 59 از روی نقطه پنالتی و ماته در دقیقه 88 گل های تساوی پرسپولیس را وارد دروازه ابومسلم کردند.

در این دیدار که قضاوت آن برعهده هدایت ممبینی بود، حسین خانی بازیکن ابومسلم در دقیقه 61 با دریافت کارت زرد دوم از زمین مسابقه اخراج شد. همچنین نیکبخت و رودباریان( بازیکن ذخیره) از پرسپولیس و مرادی از ابومسلم بازیکنان اخطاری این دیدار بودند.

با این تساوی شاگردان افشین قطبی 40 امتیازی شدند و فاصله خود را با تیم صباباتری که در رده دوم جدول قرار دارد به 5 امتیاز رساندند. ضمن اینکه ابومسلم هم با این تساوی 29 امتیازی شد اما به دلیل تفاضل گل کمتر نسبت به استقلال اهواز همچنان در جایگاه پنجم جدول باقی ماند.

کد خبر 43953

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز