همشهری آنلاین: رییس فدراسیون فوتبال گفت: اگر با کلمنته به توافق نرسیم از میان گزینه‌های داخلی و خارجی موجود یک نفر را به عنوان سرمربی جدید تیم ملی انتخاب خواهیم کرد.

علی کفاشیان در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: ما به قرارداد کلمنته، بندی را اضافه کردیم که براساس آن او باید در ایران بماند و هر زمان که تیم ملی برنامه‌ای نداشت با مجوز فدراسیون فوتبال می‌تواند او به کشورش بازگردد. این بند در قرارداد وجود نداشت و ما اصرار داشتیم که این بند در قرارداد گنجانده شود. اگر او با این بند موافق بود، فدراسیون فوتبال قرارداد وی را امضا خواهد کرد در غیر این صورت ما از میان گزینه‌های داخلی و خارجی موجود که همه‌ آنها مدنظرمان هستند، یکی را به عنوان سرمربی جدید تیم ملی انتخاب خواهیم کرد.

کفاشیان همچنین درباره‌ اعضای جدید شورای استیناف گفت: دکتر رشادتی، رضا افتخاری و علیرضا صالحی به عنوان سه عضو جدید شورای استیناف انتخاب شده‌اند.

وی افزود: در جلسه‌ای که امروز(چهارشنبه 24بهمن) داشتیم قرار بر این شد که کمیته‌های فعلی اعم از فوتسال، داوران، پزشکی و آموزش هم‌چنان به کار خود ادامه دهند.

کفاشیان از انتخاب مهدی تاج به عنوان رئیس کمیته‌ تیم‌های ملی خبر داد و گفت: کمیته‌ تیم‌های ملی از جمله کمیته‌های مهم فدراسیون فوتبال است که تصمیم گرفتیم به صورت موقت از تاج به عنوان مسئول این کمیته استفاده کنیم.

برچسب‌ها