ملاصالحی در حاشیه برگزاری نخستین سمینار تخصصی تبلیغات محیطی [برگزاری سمینار تخصصی تبلیغات محیطی] با اعلام این خبر گفت: درسال 84 بودجه سازمان زیباسازی فقط از محل درآمدهای این سازمان بود که در سالهای بعد از آن به 25 میلیارد و 40 میلیون تومان افزایش یافت و با توجه به طرحهای مهمی که در شهر تهران اجرا شده این مبلغ افزایش یافته است.
وی با اشاره به آغاز به کار 120 طرح تعریف شده در شهر تهران اضافه کرد: با این بودجهای که به زیباسازی شهر تهران اختصاص یافته است طرحهای مهمی مانند پیاده روسازی میدان آزادی تا میدان امام حسین، خیابان کارگر تا حافظ، بهسازی میدان مدائن، بهسازی خیابان جمهوری و سعدی، مناسبسازی پیاده روهای دربند، درکه، ولنجک و دار آباد، بهسازی ابنیههای تاریخی شهر تهران و ادامه بهسازی و ترمیم برج میدان آزادی اجرا میشود.
ملاصالحی با اشاره به افزایش 15 درصدی درآمد حاصل از تبلیغات در شهر تهران گفت: شهر تهران امسال نزدیک به 24 میلیارد تومان از تبلیغات در نقاط مختلف شهر [مفاهیم: تبلیغات بیرون از خانه چیست؟] درآمد کسب کرده است که 5 درصد آن صرف هزینه ساخت تابلوهای تبلیغاتی میشود و مابقی آن برای زیباسازی شهر تهران هزینه میشود.