همشهری آنلاین: پارکینگ‌های سازمان حمل و نقل ترافیک از 15 اسفند تا ابتدای سال آینده به صورت رایگان در اختیار مردم قرار می‌گیرد.

به گزراش تهران سما مدیر عامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران گفت: پارکینگ‌های متعلق به سازمان حمل و نقل و ترافیک از 15 اسفند ماه تا ابتدای سال آینده برای استفاده عموم شهروندان رایگان است.

مهندس نصرالله خادم السلام با بیان این مطلب اظهار کرد: پارکینگ‌های عمومی سازمان حمل و نقل و ترافیک که اغلب در محدوده مرکزی شهر تهران واقع شده‌اند از 15 اسفند ماه در 2 تا 3 ساعت اولیه پارک خودروها هیچ هزینه‌ای دریافت نمی‌کنند تا شهروندانی که قصد خرید در این ایام را دارند بتوانند به راحتی از پارکینگ‌های عمومی استفاده کنند.

وی ادامه داد: محدوده زمانی 2 تا 3 ساعت به این دلیل تعیین شده است که پارکینگ ها توسط خودروهای کسبه و ساکنان محدوده اشغال نشود و شهروندانی که برای خرید نوروزی به مرکز شهر و مراکز تجاری مراجعه می‌کنند با مشکل مواجه نباشند.

وی تصریح کرد: طرح رایگان کردن پارکینگ‌های سازمان حمل ونقل و ترافیک در راستای کاهش پارک حاشیه‌ای و ارتکاب شهروندان به تخلفاتی مانند پارک دوبل و پارک در محل‌های غیر مجاز اجرا خواهد شد.