همشهری آنلاین: بایرن مونیخ در هفته ششم بوندس‌لیگا موفق شد صدرنشین شود. لایپزیگ نخستین شکست خود را در این فصل تجربه کرد. شالکه، مونشن‌گلادباخ، فرانکفورت، ولفسبورگ و بایر لورکوزن از تیم‌های موفق این هفته بودند.

  • اونیون برلین یک - آینتراخت فرانکفورت ۲

پیکارهای هفته ۶ بوندس‌لیگا شامگاه جمعه (۲۷ سپتامبر/ ۵ مهر)‌ با مصاف اونیون برلین و آینتراخت فرانکفورت آغاز شد. سفیدپوش‌های فرانکفورت این دیدار را با پیروزی ۲ بر یک مقابل میزبان پایتخت‌نشین خود به پایان بردند و سه امتیاز مهم به دست آوردند. این چهارمین شکست اونیون برلین در شش دیدار این تیم محسوب می‌شد.

  • پادربورن ۲ - بایرن مونیخ ۳

بایرن مونیخ در هفته ششم بوندس‌لیگا بعد از ظهر شنبه توانست با پیروزی ۳ بر ۲ مقابل پادربورن صدر جدول را فتح کند. سفیدپوش‌های مونیخ هم از لحاظ مالکیت توپ و هم از لحاظ شمار حملات بر میزبان خود برتری داشتند. گل پیروزی بایرن مونیخ در این مصاف را روبرت لواندوفسکی مهاجم لهستانی این تیم به ثمر رساند.

  • آگسبورگ صفر - بایر لورکوزن ۳

سرخ‌پوش‌های بایر لورکوزن نیز از برندگان هفته ششم بودند. لورکوزن موفق شد با پیروزی ۳ بر صفر مقابل میزبان خود، آکسبورگ به رده پنجم جدول ارتقا یابد. آگسبورگ نیز در رده ۱۲ جدول به سر می‌برد.

  • ماینتس صفر - ولفسبورگ یک

ولفسبورگ نیز از برندگان این هفته بود. این تیم یک بر صفر بر میزبان خود، ماینتس پیروز شد و با ۳ امتیاز به خانه بازگشت. گل طلایی ولفسبورگ در این دیدار را تیسراند با ضربه سر به ثمر رساند تا تیمش به رتبه ششم جدول ارتقا یابد.

  • هوفن‌هایم صفر - بوروسیا مونشن‌گلادباخ ۳

سفیدپوش‌های بوروسیا مونشن‌گلادباخ نیز هفته ششم را با موفقیت پشت سر گذاشتند. مونشن‌گلادباخ در مصاف با میزبان خود، هوفن‌هایم کارایی درخور توجهی از خود به نمایش گذاشت و با استفاده از معدود موقعیت‌های خود به پیروزی ۳ بر صفر دست یافت. مونشن‌گلادباخ با این پیروزی به رتبه چهارم جدول ارتقا یافت. هوفن‌هایم نیز در رده یازدهم جدول است.

  • آر بی لایپزیگ یک - شالکه ۳

برنده بزرگ هفته آبی‌پوش‌های شالکه بودند که میزبان قدرتمند خود،‌ آر بی لایپزیگ را ۳ بر یک شکست داده و با سه امتیاز به خانه بازگشتند. شالکه در این پیکار انسجام دفاعی خوبی از خود به نمایش گذاشت و از معدود فرصت‌های خود به شکلی کارا استفاده کرد. لایپزیگ در پی این ناکامی به رده دوم جدول تنزل کرد و شالکه نیز با این موفقیت رده سوم جدول را به خود اختصاص داد.

  • بوروسیا دورتموند ۲ - وردر برمن ۲

بوروسیا دورتموند که از مدعیان کسب قهرمانی محسوب می‌شود،‌ در مصاف با میزبان خود، وردر برمن تنها به تساوی ۲ بر ۲ دست یافت. دورتموندی‌ها اگر چه از لحاظ مالکیت توپ و شمار حملات تیم برتر میدان بودند،‌ اما نتوانستند از فرصت‌های خود آن‌طور که باید و شاید استفاده کنند. دورتموند و برمن در حال حاضر به ترتیب در رده‌های هفتم و دهم جدول قرار دارند.

*رقابت‌های هفته ششم بوندس‌لیگا شامگاه یکشنبه با انجام دو دیدار به پایان ‌رسید که طی آن دوسلدورف میزبان فرایبورگ بود که با نتیجه یک بر ۲ مقابل این تیم شکست خورد و اف ث کلن در خانه خود به مصاف هرتا برلین رفت و با چهار گل نتیجه را به حریف واگذار کرد.