همشهری آنلاین: بایرن مونیخ در هفته ششم بوندس‌لیگا موفق شد صدرنشین شود. لایپزیگ نخستین شکست خود را در این فصل تجربه کرد. شالکه، مونشن‌گلادباخ، فرانکفورت، ولفسبورگ و بایر لورکوزن از تیم‌های موفق این هفته بودند.

بوندس‌ليگا
  • اونیون برلین یک - آینتراخت فرانکفورت ۲

پیکارهای هفته ۶ بوندس‌لیگا شامگاه جمعه (۲۷ سپتامبر/ ۵ مهر)‌ با مصاف اونیون برلین و آینتراخت فرانکفورت آغاز شد. سفیدپوش‌های فرانکفورت این دیدار را با پیروزی ۲ بر یک مقابل میزبان پایتخت‌نشین خود به پایان بردند و سه امتیاز مهم به دست آوردند. این چهارمین شکست اونیون برلین در شش دیدار این تیم محسوب می‌شد.

  • پادربورن ۲ - بایرن مونیخ ۳

بایرن مونیخ در هفته ششم بوندس‌لیگا بعد از ظهر شنبه توانست با پیروزی ۳ بر ۲ مقابل پادربورن صدر جدول را فتح کند. سفیدپوش‌های مونیخ هم از لحاظ مالکیت توپ و هم از لحاظ شمار حملات بر میزبان خود برتری داشتند. گل پیروزی بایرن مونیخ در این مصاف را روبرت لواندوفسکی مهاجم لهستانی این تیم به ثمر رساند.

  • آگسبورگ صفر - بایر لورکوزن ۳

سرخ‌پوش‌های بایر لورکوزن نیز از برندگان هفته ششم بودند. لورکوزن موفق شد با پیروزی ۳ بر صفر مقابل میزبان خود، آکسبورگ به رده پنجم جدول ارتقا یابد. آگسبورگ نیز در رده ۱۲ جدول به سر می‌برد.

  • ماینتس صفر - ولفسبورگ یک

ولفسبورگ نیز از برندگان این هفته بود. این تیم یک بر صفر بر میزبان خود، ماینتس پیروز شد و با ۳ امتیاز به خانه بازگشت. گل طلایی ولفسبورگ در این دیدار را تیسراند با ضربه سر به ثمر رساند تا تیمش به رتبه ششم جدول ارتقا یابد.

  • هوفن‌هایم صفر - بوروسیا مونشن‌گلادباخ ۳

سفیدپوش‌های بوروسیا مونشن‌گلادباخ نیز هفته ششم را با موفقیت پشت سر گذاشتند. مونشن‌گلادباخ در مصاف با میزبان خود، هوفن‌هایم کارایی درخور توجهی از خود به نمایش گذاشت و با استفاده از معدود موقعیت‌های خود به پیروزی ۳ بر صفر دست یافت. مونشن‌گلادباخ با این پیروزی به رتبه چهارم جدول ارتقا یافت. هوفن‌هایم نیز در رده یازدهم جدول است.

  • آر بی لایپزیگ یک - شالکه ۳

برنده بزرگ هفته آبی‌پوش‌های شالکه بودند که میزبان قدرتمند خود،‌ آر بی لایپزیگ را ۳ بر یک شکست داده و با سه امتیاز به خانه بازگشتند. شالکه در این پیکار انسجام دفاعی خوبی از خود به نمایش گذاشت و از معدود فرصت‌های خود به شکلی کارا استفاده کرد. لایپزیگ در پی این ناکامی به رده دوم جدول تنزل کرد و شالکه نیز با این موفقیت رده سوم جدول را به خود اختصاص داد.

  • بوروسیا دورتموند ۲ - وردر برمن ۲

بوروسیا دورتموند که از مدعیان کسب قهرمانی محسوب می‌شود،‌ در مصاف با میزبان خود، وردر برمن تنها به تساوی ۲ بر ۲ دست یافت. دورتموندی‌ها اگر چه از لحاظ مالکیت توپ و شمار حملات تیم برتر میدان بودند،‌ اما نتوانستند از فرصت‌های خود آن‌طور که باید و شاید استفاده کنند. دورتموند و برمن در حال حاضر به ترتیب در رده‌های هفتم و دهم جدول قرار دارند.

*رقابت‌های هفته ششم بوندس‌لیگا شامگاه یکشنبه با انجام دو دیدار به پایان ‌رسید که طی آن دوسلدورف میزبان فرایبورگ بود که با نتیجه یک بر ۲ مقابل این تیم شکست خورد و اف ث کلن در خانه خود به مصاف هرتا برلین رفت و با چهار گل نتیجه را به حریف واگذار کرد.

کد خبر 456871

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha