بهاره خسروی ـ خبرنگار: یازدهمین جشنواره نگارش نخستین واژه آب برای دانش‌آموزان مقطع اول ابتدایی در مدارس منطقه ۱۰ آغاز شد.

این جشنواره برای آموزش و آشنایی کودکان با فرهنگ صرفه‌جویی در مصرف آب برای دانش‌آموزانی که به تازگی خواندن و نوشتن را یاد گرفته و موفق به نوشتن واژه آب شده‌اند، از سوی شرکت آبفا منطقه ۵ در مدارس مناطق تحت پوشش این سازمان برگزار می‌شود.
مدیر روابط‌عمومی شرکت آبفای منطقه ۵ تهران با اعلام این خبر درباره مهم‌ت

رین اهداف برپایی جشنواره واژه آب، گفت: «یادآوری ارزش و اهمیت آب برای کودکانی است که همزمان با مشق «آب» باید به مشق «صرفه‌جویی» توجه کنند و این موضوع در کارهای روزمره‌شان هم به‌صورت عملی اجرا کنند، یکی از مهم‌ترین اهداف برپایی این جشنواره است.»
در این جشنواره کارشناسان روابط‌عمومی آبفای منطقه ۵ با حضور در مدارس منتخب منطقه ۱۰ و اجرای برنامه‌های مختلف، راهکارهای صرفه‌جویی در مصرف آب را به دانش‌آموزان آموزش می‌دهند. «زهرا کاظمی‌» درباره جزئیات برنامه‌های جشنواره واژه آب در مدارس افزود: «اجرای طرح حامیان آب، برگزاری مسابقه با موضوع صرفه‌جویی در مصرف آب و تقدیم هدایا به دانش‌آموزان از برنامه‌های جالبی است که برای دانش‌آموزان به مشارکت در این برنامه تدارک دیده شده است.»