رضا نیکنام- برای ترغیب بیشتر شهروندان به ورزش و همچنین حفظ سرانه‌های ورزشی منطقه۱۸، زمین‌های چمن مصنوعی فرسوده همه محله‌ها مرمت می‌شود.

 برای ترغیب بیشتر شهروندان به ورزش و همچنین حفظ سرانه‌های ورزشی منطقه۱۸، زمین‌های چمن مصنوعی فرسوده همه محله‌ها مرمت می‌شود.

معاون فنی و عمرانی شهردار منطقه۱۸ با بیان این مطلب گفت: «کارشناسان در بازدید میدانی از محله‌ها ضمن بررسی وضعیت زمین‌های چمن مصنوعی نسبت به شناسایی زمین‌های معیوب و فرسوده اقدام و با اولویت‌بندی نسبت به مرمت، بازسازی و تجهیز آنها اقدام می‌کنند.»

«عباس فرشادیان» ادامه داد: «در بازدید کارشناسان شهرداری منطقه۱۸ مشخص شده که تعدادی از زمین چمن‌های فوتبال به دلایلی چون تغییرات آب و هوایی، نزولات جوی و البته سهل‌انگاری برخی شهروندان در نگهداری از اموال عمومی شهر، کارایی خود را از دست داده و به محل‌های ناایمن ورزشی تبدیل شده‌اند. به همین دلیل مرمت و بازسازی این زمین‌ها در دستورکار معاونت فنی و عمران قرار گرفت و به مرور زمان همه این زمین چمن‌ها دوباره احیا و فعال می‌شوند. از جمله این اقدامات می‌توان به بازسازی زمین چمن فوتبال واقع در شهرک امام خمینی(ره) اشاره کرد که به تازگی دراختیار شهروندان قرار گرفته است. »

به گفته فرشادیان، مدیریت شهری در این بخش از پایتخت ۲۳زمین چمن مصنوعی در بوستان‌ها و مجموعه‌های ورزشی محله‌های هجده‌گانه و شهرک‌های بخش حریم ساخته است.