ظاهرا کالدرون که در قلب خط دفاعی به استفاده از سیستم چرخشی رو آورده، بدش نمی‌آید فعلا همین کار را درون دروازه هم انجام بدهد

به گزارش همشهری آنلاین، انتخاب بوژیدار رادوشوویچ به عنوان دروازه‌بان اصلی پرسپولیس در بازی با سایپا همه را شگفت‌زده کرد. کمتر کسی باور داشت در یک بازی مهم، علیرضا بیرانوند به دلایل فنی نیمکت‌نشین شود اما این اتفاق رخ داد و از قضا رادو مقابل سایپا خوش درخشید. همین مساله باعث شد حرف و حدیث‌های زیادی در مورد بیرو به وجود بیاید؛ مخصوصا که خبر مصدومیت او را هم کسی باور نکرده بود.

در همین راستا و در شرایطی که بسیاری از رسانه‌ها امروز از تداوم نیمکت‌نشینی بیرانوند در بازی با پارس جنوبی خبر داده بودند خبرنگار همشهری آنلاین مطلع شد به احتمال فراوان در بازی پنجشنبه بیرانوند به ترکیب اصلی باز خواهد گشت. به این ترتیب اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، بیرو در بازی با پارس از دروازه قرمزها حراست خواهد کرد، اما در مسابقه هفته آینده برابر شهرداری ماهشهر در جام حذفی، بار دیگر نوبت رادوشوویچ است که درون دروازه بایستد.

ظاهرا کالدرون که در قلب خط دفاعی به استفاده از سیستم چرخشی رو آورده، بدش نمی‌آید فعلا همین کار را درون دروازه هم انجام بدهد. بیرانوند اخیرا کمی افت کرده و شاید کالدرون قصد دارد به این ترتیب به او تلنگر بزند؛ به ویژه که رقیب او یعنی رادوشوویچ هم در اوج آمادگی به سر می‌برد.