علیرضا بیرانوند که مدتی است به خاطر مصدومیت و در ادامه مسائل فنی، نیمکت نشین شده است، صبح امروز یک‌شنبه اول دی ماه پس از آخرین تمرین تیم پرسپولیس قبل از سفر به آبادان، در صدد گفت‌وگو با کالدرون بود تا دلیل نیمکت‌نشینی خود را جویا شود.

بيرانوند

به گزارش همشهری آنلاین- سرمربی آرژانتینی سرخپوشان بعد از دو بازی نیمکت‌نشین کردن بیرانوند در بازی برابر شهرداری ماهشهر دروازه‌بان اول خود را از لیست سفر به اهواز خط زد که این اتفاق باعث جنجالی عجیب در تمرین سرخپوشان شد. موضوع از این قرار است که علیرضا بیرانوند پس از آخرین تمرین تیم قبل از سفر به آبادان متوجه می شود که در این بازی جایی در لیست سرخپوشان هم ندارد و از فهرست تیم خط خورده است. به همین دلیل او به سراغ کالدرون می‌رود تا دلیل نیمکت‌نشینی و خط خوردن خود را از او جویا شود. صحبت‌های آن‌ها در ادامه به مشاجره بین دو طرف ختم شود و کار تا جایی پیش می‌رود که بیرانوند با فریاد بر سر کالدرون به او می‌گوید که حق ندارد با او چنین رفتاری کند.

با این حال بیرانوند بعد از کمی آرام شدن به رختکن می‌رود و بعد از عوض کردن لباس‌های خود خیلی زود ورزشگاه را ترک می‌کند و در راه به انصاری‌فرد زنگ می‌زند و به او اعلام می‌کند :« رضایت نامه من را اماده کنید تا بیایم و آن را بگیرم. البته بیرانون کار چندان ساده‌ای برای دریافت رضایتنامه نخواهد داشت.

کد خبر 472265

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha