کارگاه هفتگی آموزش و مشاوره رایگان با عنوان «طلوع زندگی» با هدف افزایش مهارت های زندگی با حضور سرهنگ «معصومه صفایی جو» کارشناس مرکز مشاوره فرماندهی انتظامی تهران بزرگ در کتابخانه قائم(عج) منطقه۱۸ برپا شد.

همشهری آنلاین- مریم قاسمی: به گفته کارشناس کتابداری کتابخانه قائم(عج) با توجه به تقاضای شهروندان در زمینه برگزاری کارگاه های آموزش مهارت های زندگی از جمله تصمیم گیری، ارتباط صحیح و مناسب، خودآگاهی، همدلی، مدیریت استرس و احساسات و هیجانات، تفکر نقادانه و... با حمایت مدیریت فرهنگی منطقه ۱۸ و مدیریت کتابخانه قائم(عج)، کارگاه آموزشی و مشاوره رایگان ویژه بانوان با شرکت افراد متخصص و صاحبنظر به صورت هفتگی در این محل دایر شده است.

«مریم نیکنام» افزود:‌ «این ویژه برنامه در این فصل با حضور کارشناس مرکز مشاوره فرماندهی انتظامی تهران بزرگ، یکشنبه ها از ساعت ۹تا۱۱ در کتابخانه قائم(عج) دایر خواهد بود. طبق برنامه ریزی انجام شده، هر هفته یکی از مهارت های زندگی به بانوان آموزش داده می شود.»

وی از معرفی کتاب های کاربردی به شهروندان در موضوع های مختلف خبر داد و گفت: «درکارگاه مهارتی «طلوع زندگی» کارشناس باسابقه نیروی انتظامی به شهروندان کتاب هایی را  معرفی می کند تا در صورت نیاز خریداری کنند. مثلاً در این هفته کتاب «ازدواج بدون شکست» ترجمه دکتر «علی صاحبی» به شرکت کنندگان در کارگاه پیشنهاد شد. کارگاه های آموزشی طلوع زندگی در  هفته های گذشته با استقبال عمومی همراه بوده، طوری که در هر کارگاه حدود ۷۰نفر از شهروندان شرکت داشتند.»

 کتابخانه قائم(عج) در میدان معلم، بلوار معلم، داخل بوستان قائم (عج) قرار گرفته و ساکنان منطقه۱۸ برای کسب اطلاعات بیشتر و حضور در این کارگاه ها می توانند با شماره ۶۶۲۱۷۷۶۶ تماس بگیرند.

منبع: همشهری آنلاین