مژده به افراد جا مانده از تحصیل! اداره نهضت سواد آموزی آموزش و پرورش منطقه ۱۰، برای فراهم کردن فرصت تحصیل برابر میان افراد علاقه مند به یادگیری مهارت خواندن و نوشتن از آنها ثبت نام می کند.

همشهری آنلاین / بهاره خسروی : همزمان با فرا رسیدن هفته «نهضت سواد آموزی»، همه افراد ۱۰ تا ۴۹ ساله جا مانده از تحصیل که ملیت ایرانی دارند و تاکنون موفق به شرکت در هیچ دوره آموزشی نشده اند، می­ توانند برای شرکت در دوره­ های آموزش سواد آموزی و کسب مهارت زندگی به اداره نهضت سواد آموزی منطقه ۱۰ مراجعه کنند.

رئیس اداره نهضت سواد آموزی منطقه ۱۰ با اعلام این خبر درباره جزئیات برگزاری این دوره­ های آموزشی گفت: «این دوره ­های آموزشی شامل اجرای طرح «خواندن با خانواده» در قالب آشنایی با مهارت ­های زندگی، نماز کلید بهشت، آموزش ریاضیات، انشا، روخوانی و روان­ خوانی قرآن، آموزش کتاب فارسی برای یادگیری مهارت خواندن و نوشتن و موارد کاربردی در زندگی است. »

به گفته «افسانه علیزاده»، این دوره ­های آموزشی از پایه اول تا سوم برای افراد جا مانده از تحصیل است که می ­توانند برای نام نویسی به نشانی بزرگراه نواب صفوی، میدان بریانک، خیابان شهید عرب، اداره آموزش و پرورش منطقه ۱۰، مراجعه کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۵۵۱۴۹۸۱۰ تماس بگیرند.