سوپرگل علیرضا جهانبخش به چلسی را در این ویدئو ببینید.

به گزارش همشهری آنلاین، حکایت گل امشبش به چلسی چیز دیگری بود؛ یک گل قیچی برگردان درجه یک و نفیس به یک تیم بزرگ و استثنایی ...

صبر و مقاومت علیرضا جهانبخش جواب داد تا او بعد از ماه‌ها سکونشینی در برایتون، دومین گلش برای این تیم را در دومین بازی پیاپی بزند. علیرضا در مسابقه قبلی گل زد و اشک ریخت، اما حکایت گل امشبش به چلسی چیز دیگری بود؛ یک گل قیچی برگردان درجه یک و نفیس به یک تیم بزرگ و استثنایی. در شرایطی که برایتون در زمین خود با یک گل از چلسی عقب بود، جهانبخش به عنوان بازیکن ذخیره به میدان رفت و در دقایق پایانی کار را به تساوی کشاند.

گل دیدنی علیرضا جهانبخش به چلسی از دو زاویه تماشاگران هم در زیر ببینید:

مرورگر شما از ویدئو پشتیبانی نمی‌کند.
فایل آن‌را از اینجا دانلود کنید: video/mp4
  • جهانبخش: این بهترین گل دوران فوتبالم بود

علیرضا جهانبخش بعد از گلزنی برابر چلسی در لیگ برتر انگلیس گفت: خیلی خوشحالم که توانستم در این دیدار برای تیمم گلزنی کنم و سهمی در امتیاز گرفتن تیمم داشته باشم. در طول فصل گل‌های زیبایی زده می‌شود و این گل زیباترین گل دوران فوتبال من بود.

او در ادامه گفت: همیشه دوست داشتم که برای تیمم بازی کنم و بتوانم بازیکن موثر باشم و به همین خاطر بازی و گلزنی برابر بورنموث به من انگیزه و اعتماد به نفس داد و خوشحالم در این دیدار نیز توانستم برای تیمم گلزنی کنم.

جهانبخش بعد از بازی تیمش برابر چلسی به عنوان برترین بازیکن این دیدار انتخاب شد.

تصاویر زیر هم دیدنی است ؛ با علیرضا جهانبخش از لحظه سوت پایان بازی تا ورود این بازیکن به رختکن در میان تشویق هواداران برایتون

مرورگر شما از ویدئو پشتیبانی نمی‌کند.
فایل آن‌را از اینجا دانلود کنید: video/mp4