سوپرگل علیرضا جهانبخش به چلسی را در این ویدئو ببینید.

به گزارش همشهری آنلاین، حکایت گل امشبش به چلسی چیز دیگری بود؛ یک گل قیچی برگردان درجه یک و نفیس به یک تیم بزرگ و استثنایی ...

صبر و مقاومت علیرضا جهانبخش جواب داد تا او بعد از ماه‌ها سکونشینی در برایتون، دومین گلش برای این تیم را در دومین بازی پیاپی بزند. علیرضا در مسابقه قبلی گل زد و اشک ریخت، اما حکایت گل امشبش به چلسی چیز دیگری بود؛ یک گل قیچی برگردان درجه یک و نفیس به یک تیم بزرگ و استثنایی. در شرایطی که برایتون در زمین خود با یک گل از چلسی عقب بود، جهانبخش به عنوان بازیکن ذخیره به میدان رفت و در دقایق پایانی کار را به تساوی کشاند.

گل دیدنی علیرضا جهانبخش به چلسی از دو زاویه تماشاگران هم در زیر ببینید:

  • جهانبخش: این بهترین گل دوران فوتبالم بود

علیرضا جهانبخش بعد از گلزنی برابر چلسی در لیگ برتر انگلیس گفت: خیلی خوشحالم که توانستم در این دیدار برای تیمم گلزنی کنم و سهمی در امتیاز گرفتن تیمم داشته باشم. در طول فصل گل‌های زیبایی زده می‌شود و این گل زیباترین گل دوران فوتبال من بود.

او در ادامه گفت: همیشه دوست داشتم که برای تیمم بازی کنم و بتوانم بازیکن موثر باشم و به همین خاطر بازی و گلزنی برابر بورنموث به من انگیزه و اعتماد به نفس داد و خوشحالم در این دیدار نیز توانستم برای تیمم گلزنی کنم.

جهانبخش بعد از بازی تیمش برابر چلسی به عنوان برترین بازیکن این دیدار انتخاب شد.

تصاویر زیر هم دیدنی است ؛ با علیرضا جهانبخش از لحظه سوت پایان بازی تا ورود این بازیکن به رختکن در میان تشویق هواداران برایتون

کد خبر 474852

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha