همشهری‌آنلاین: شرکت واحد اتوبوسرانی در روز مسابقه فوتبال دو تیم پیروزی و استقلال به طور رایگان به شهروندان تهرانی خدمات رسانی می‌کند

به گزارش سما شرکت واحد اتوبوسرانی تهران طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد: جهت رفاه حال تماشاگران بازی دو تیم پیروزی و استقلال در روز پنجشنبه مورخ 15/1/1387 اقدام به خدمت رسانی رایگان خواهد کرد.

بدیهی است پس از اتمام این مسابقه، اتوبوس های این شرکت با استقرار در پارکینگ های شماره 19 و20 ورزشگاه آزادی و همچنین بلوارهای ضلع شرقی و غربی استادیوم آزادی به شرح ذیل اقدام به جابه جایی تماشاگران به مقاصد مورد نظر خواهند کرد.

1. مکان استقرار اتوبوس ها: بلوار ضلع شرقی استادیوم آزادی، مقصد: میدان نور بزرگراه حکیم- بزرگراه رسالت.

2. مکان استقرار اتوبوس ها: پارکینگ شماره های 19 و 20، مقصد: جاده مخصوص- میدان آزادی- میدان انقلاب- میدان امام حسین

3. مکان استقرار اتوبوس ها: بلوار ضلع غربی استادیوم آزادی، مقصد: جاده مخصوص-جاده قدیم- میدان آذری- میدان راه آهن.

شایان ذکر است عوامل این شرکت با حضور در محل استادیوم آزادی با توزیع حدود شصت هزار برگ بروشور در بین تماشاگران و همچنین نصب بالن هایی به رنگ های متنوع در محل استقرار اتوبوس های شرکت واحد راهنمایی های لازم را به تماشاگران جهت عزیمت به مقاصد خود ارائه خواهخند داد.

 ازهمه تماشاگران درخواست می شود پس از پایان مسابقه ضمن همکاری با پرسنل این شرکت در امر جابه جایی از هرگونه آسیب رساندن به اتوبوس های شرکت واحد که در واقع اموال بیت المال بوده و در امر جابه جایی سایر شهروندان استفاده می شوند خودداری کنند.