سرای محله «هفت چنار» برای همه افراد 7 تا 99 ساله بازمانده از تحصیل، که علاقه مند به فراگیری خواندن و نوشتن هستند، دوره آموزش «نهضت سوادآموزی» برگزار می کند.

همشهری آنلاین / بهاره خسروی : این دوره ­های آموزشی با هدف افزایش میزان توانمندی شهروندان محله هفت­ چنار با فراهم کردن امکان تحصیل آسان و بدون هیچ قید و شرطی اجرا می­ شود. مدیر محله هفت­ چنار با بیان این مطلب گفت: «این دوره­ های آموزشی در مقطع اول و دوم ابتدایی و برای افرادی است که بنا به دلایلی از تحصیل بازمانده­ اند. آموزش ­ها بر مبنای کتاب 1و 2 سواد آموزی است. شرکت کنندگان در این دور­ه­ ها کتاب­ های درسی فارسی، ریاضی و قرآن را آموزش می بینند.»

به گفته «ابوالفضل امین ­زاده» این دوره­ های آموزشی، سه­ شنبه ­ها و چهارشنبه­­ ها از ساعت 8 تا 11 برای علاقه­ مندان به یادگیری خواندن و نوشتن برگزار می­ شود. امکان ادامه تحصیل در مقاطع عالی از مزایای حضور در دوره ­های آموزش نهضت سواد­آموزی سرای محله هفت­ چنار  است.

شهروندان برای نام نویسی به نشانی خیابان شهید عابدین نوری، بعد از تره­ بار هفت چنار، کوچه میر اولیایی، بن ­بست توحید، سرای محله هفت چنار مراجعه کنند و برای اطلاعات بیشتر با شماره 55778892 تماس بگیرند.