بارش برف دیروز در تهران، مردم را بسیار ذوق‌زده کرد و خیلی از آنها برای برف‌بازی و عکس‌گرفتن و ثبت لحظات خوش به پارک‌ها رفتند و ساعاتی را آنجا سپری کردند. در این میان گفته شده که پارک «آب و آتش» محصور شده بود و مردم اجازه تردد و بازی در آن را نداشتند.

به گزارش همشهری آنلاین، برخی کاربران شبکه‌های اجتماعی روز گذشته عنوان کردند که پارک «آب و آتش» حصارکشی شده و خانواده‌ها نتوانستند داخل آن برف‌بازی کنند.

یکی از این کاربران در این رابطه در صفحه توییتر خود نوشت: «مردم ذوق‌زده تهران آمده‌اند بوستان آب و آتش برف‌بازی کنند. دورتادور محوطه سبز را طناب‌کشی کرده‌اند و انتظامات پارک اجازه بازی به هیچ‌ کس نمی‌دهد. خانواده‌های زیادی با بچه‌هایشان بازی‌شان قطع شد و بیرون آورده شدند. این کمترین هزینه شادی اجتماعی این مردم صبور است.»

این کاربر، تصویری هم از پارک گذاشت و نوشت: «از ساعت ۷ تا حدود ۹ (صبح) که آنجا بودم، خانواده‌های زیادی را دیدم که از این رفتار ناراحت شدند. مخصوصا کودکان که با ذوق بازی می‌کردند. انتظامات هم فقط سوت می‌زدند و فریاد می‌کشیدند و هیچ توضیحی نمی‌دادند.»

انتقاد این کاربر با واکنش غلامحسین محمدی مشاور شهردار و رئیس مرکز ارتباطات شهرداری تهران روبرو شد و وی قول پیگیری موضوع را داد.

پس از آن میثم اخباری، مدیر ارتباطات و امور بین‌الملل منطقه گردشگری عباس‌آباد نیز در پاسخ به کاربری که از حصارکشی پارک آب و آتش انتقاد کرده بود، نوشت: «هیچ محدودیتی جهت شادی شهروندان در اراضی عباس‌آباد اعمال نشده و آنچه حفاظت شده (پیازهای لاله کاشته شده)، بخش کوچکی از بوستان است.»

اخباری نوشت: «هیاهوی کودکان و آدم‌های برفی ساخته‌شده در آب و آتش نشان از نشاط گردشگران داشت.»

البته این پاسخ، کاربری را که انتقاد اولیه ممنوعیت برف‌بازی در پارک را مطرح کرده بود، قانع نکرد. او در پاسخ به مدیر ارتباطات و امور بین‌الملل منطقه گردشگری عباس‌آباد نوشت: «نه تنها بخش کوچکی نبود، که کل فضای بوستان بسته شده بود. و مردم فقط از طریق پیاده‌راه می‌توانستند تردد کنند که آنجا هم برف‌روبی شده بود. من حدود دو ساعت در فضای بوستان بودم و حتی یک خانواده اجازه برف‌بازی پیدا نکرد. اگر شما هم دیشب آنجا بودید، حرف من را تایید می‌کردید.»