بارش برف دیروز در تهران، مردم را بسیار ذوق‌زده کرد و خیلی از آنها برای برف‌بازی و عکس‌گرفتن و ثبت لحظات خوش به پارک‌ها رفتند و ساعاتی را آنجا سپری کردند. در این میان گفته شده که پارک «آب و آتش» محصور شده بود و مردم اجازه تردد و بازی در آن را نداشتند.

پارک آب و آتش

به گزارش همشهری آنلاین، برخی کاربران شبکه‌های اجتماعی روز گذشته عنوان کردند که پارک «آب و آتش» حصارکشی شده و خانواده‌ها نتوانستند داخل آن برف‌بازی کنند.

یکی از این کاربران در این رابطه در صفحه توییتر خود نوشت: «مردم ذوق‌زده تهران آمده‌اند بوستان آب و آتش برف‌بازی کنند. دورتادور محوطه سبز را طناب‌کشی کرده‌اند و انتظامات پارک اجازه بازی به هیچ‌ کس نمی‌دهد. خانواده‌های زیادی با بچه‌هایشان بازی‌شان قطع شد و بیرون آورده شدند. این کمترین هزینه شادی اجتماعی این مردم صبور است.»

این کاربر، تصویری هم از پارک گذاشت و نوشت: «از ساعت ۷ تا حدود ۹ (صبح) که آنجا بودم، خانواده‌های زیادی را دیدم که از این رفتار ناراحت شدند. مخصوصا کودکان که با ذوق بازی می‌کردند. انتظامات هم فقط سوت می‌زدند و فریاد می‌کشیدند و هیچ توضیحی نمی‌دادند.»

انتقاد این کاربر با واکنش غلامحسین محمدی مشاور شهردار و رئیس مرکز ارتباطات شهرداری تهران روبرو شد و وی قول پیگیری موضوع را داد.

پس از آن میثم اخباری، مدیر ارتباطات و امور بین‌الملل منطقه گردشگری عباس‌آباد نیز در پاسخ به کاربری که از حصارکشی پارک آب و آتش انتقاد کرده بود، نوشت: «هیچ محدودیتی جهت شادی شهروندان در اراضی عباس‌آباد اعمال نشده و آنچه حفاظت شده (پیازهای لاله کاشته شده)، بخش کوچکی از بوستان است.»

اخباری نوشت: «هیاهوی کودکان و آدم‌های برفی ساخته‌شده در آب و آتش نشان از نشاط گردشگران داشت.»

البته این پاسخ، کاربری را که انتقاد اولیه ممنوعیت برف‌بازی در پارک را مطرح کرده بود، قانع نکرد. او در پاسخ به مدیر ارتباطات و امور بین‌الملل منطقه گردشگری عباس‌آباد نوشت: «نه تنها بخش کوچکی نبود، که کل فضای بوستان بسته شده بود. و مردم فقط از طریق پیاده‌راه می‌توانستند تردد کنند که آنجا هم برف‌روبی شده بود. من حدود دو ساعت در فضای بوستان بودم و حتی یک خانواده اجازه برف‌بازی پیدا نکرد. اگر شما هم دیشب آنجا بودید، حرف من را تایید می‌کردید.»

کد خبر 479374

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • beh IR ۱۰:۵۳ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۱
    0 0
    اگر چمن مقاوم كاشته شود -ترس از خراب شدن فضاهاي بسياري را بي استفاده نميگذارد