آر بی لایپزیگ، صدرنشین بوندس‌لیگا در هفته ۱۹ این رقابت‌ها چهارمین شکست خود در فصل جاری را تجربه کرد. مونشن‌گلادباخ،‌ دورتموند،‌ هرتا برلین،‌ پادربورن و اونیون برلین از دیگر تیم‌های موفق این هفته بودند.

  • بوروسیا دورتموند ۵ - اف ث کلن یک

سیر موفقیت بوروسیا دورتموند همچنان ادامه دارد. دورتموند در نخستین دیدار هفته ۱۹ بوندس‌لیگا که شامگاه جمعه (۲۴ ژانویه/ ۴ بهمن) برگزار شد، توانست با نتیجه ۵ بر یک کلن را درهم کوبد و جای خود در رده‌های بالای جدول را تثبیت کند. یکی از چهره‌های موفق این دیدار ارلینگ هالند، مهاجم جوان فنلاندی دورتموند بود که در دقیقه ۶۵ وارد زمین شد و در عرض ۱۰ دقیقه دو گل به ثمر رساند.

  • فرایبورگ صفر - پادربورن ۲

فرایبورگ که تا کنون در فصل جاری چهره موفقی از خود به نمایش گذاشته، این هفته شکستی خانگی مقابل پادربورن را تجربه کرد و سه امتیاز مهم را از دست داد. پادربورن که از دقیقه ۵۹ حتی با یک یار کمتر در میدان حضور داشت، در دقایق ۴۸ و ۸۵ به گل‌های خود دست یافت.

  • اونیون برلین ۲ - آگسبورگ صفر

سرخ‌پوش‌های اونیون برلین نیز نام خود را در فهرست برندگان هفته ۱۹ به ثبت رساندند. این تیم توانست در زمین خود با نتیجه ۲ بر یک آگسبورگ را شکست دهد و با کسب سه امتیاز مهم جای خود در رده‌های میانی جدول را مستحکم کند.

  • ولفسبورگ یک - هرتا برلین ۲

یورگن کلینزمان و شاگردانش روز شنبه در خانه ولفسبورگ به پیروزی مهمی دست یافته و با سه امتیاز به خانه برگشتند. ولفسبورگ از لحاظ مالکیت توپ و شمار حملات بر مهمان خود برتری داشت،‌ اما پایتخت‌نشین‌های هرتا از معدود موقعیت‌های خود با هوشیاری استفاده کرده و دو بار دروازه حریف را باز کردند. گل پیروزی هرتا در دقیقه ۹۰ به ثمر رسید.

  • بوروسیا مونشن‌گلادباخ ۳ - مانیتس یک

بوروسیا مونشن‌گلادباخ موفق شد در هفته ۱۹ بوندس‌لیگا به هشتمین پیروزی پیاپی در خانه خود دست یابد. این تیم با نتیجه ۳ بر یک از سد ماینتس گذشت و با این موفقیت جای خود در رده‌های بالای جدول را تثبیت کرد. آلاسانه پلئا، مهاجم مونشن‌گلادباخ با زدن دو گل از سه گل تیمش سهم مهمی در این پیروزی داشت.

  • آینتراخت فرانکفورت ۲ - آر بی لایپزیگ صفر

آر بی لایپزیگ،‌ صدرنشین بوندس‌لیگا بعد از ظهر شنبه مهمان آینتراخت فرانکفورت بود و در این مصاف چهارمین شکست خود در فصل جاری را تجربه کرد. فرانکفورتی‌ها با هوشیاری و جنگندگی توانستند با نتیجه ۲ بر صفر مهمان قدرتمند خود را مغلوب کنند و سه امتیاز مهم به دست آورند. لایپزیگ هم از لحاظ شمار حملات و هم از لحاظ مالکیت توپ تیم برتر میدان بود، اما نتوانست هیچیک از فرصت‌های خود را به گل بدل کند.

  • بایرن مونیخ ۵ - شالکه صفر

بایرن مونیخ در هفته نوزدهم ا میزبان شالکه ۰۴ بود و این تیم را با ۵ گل تحقیر کرد.

بایرن در این دیدار نمایش بی‌نقصی داشت و به حریف اجازه خودنمایی نداد. شاگردان فلیک با در دست داشتن توپ و میدان در دقیقه ۶ توسط لواندوفسکی به گل اول رسیدند. در دقایق پایانی نیمه اول مولر این تیم را به گل دوم رساند و بایرن با پیروزی راهی رختکن شد.

در نیمه دوم بایرن باز هم تیم برتر بود و در دقیقه ۵۰ توسط لئون گورتسکا به گل سوم رسید، ۸ دقیقه بعد نوبت به تیاگو رسید و این بازیکن اسپانیایی گل چهارم بایرن را به ثمر رساند. در دقیقه ۸۹ سرژ گنابری تیر خلاص و پنجمین گل را زد تا بازی با نتیجه ۰-۵ به سود بایرن به پایان رسید.

با این نتیجه بایرن با ۳۹ امتیاز از ۱۹ بازی به رده دوم صعود کرد.

  • دیدارهای باقیمانده

پیکارهای هفته ۱۹ بوندس‌لیگا شامگاه یکشنبه (۶ بهمن) با انجام دو دیدار به پایان می‌رسد که طی آن برمن میزبان هوفن‌هایم خواهد بود و بایر لورکوزن نیز در زمین خود به مصاف فورتونا دوسلدورف خواهد رفت.