آر بی لایپزیگ، صدرنشین بوندس‌لیگا در هفته ۱۹ این رقابت‌ها چهارمین شکست خود در فصل جاری را تجربه کرد. مونشن‌گلادباخ،‌ دورتموند،‌ هرتا برلین،‌ پادربورن و اونیون برلین از دیگر تیم‌های موفق این هفته بودند.

بوندس‌ليگا
  • بوروسیا دورتموند ۵ - اف ث کلن یک

سیر موفقیت بوروسیا دورتموند همچنان ادامه دارد. دورتموند در نخستین دیدار هفته ۱۹ بوندس‌لیگا که شامگاه جمعه (۲۴ ژانویه/ ۴ بهمن) برگزار شد، توانست با نتیجه ۵ بر یک کلن را درهم کوبد و جای خود در رده‌های بالای جدول را تثبیت کند. یکی از چهره‌های موفق این دیدار ارلینگ هالند، مهاجم جوان فنلاندی دورتموند بود که در دقیقه ۶۵ وارد زمین شد و در عرض ۱۰ دقیقه دو گل به ثمر رساند.

  • فرایبورگ صفر - پادربورن ۲

فرایبورگ که تا کنون در فصل جاری چهره موفقی از خود به نمایش گذاشته، این هفته شکستی خانگی مقابل پادربورن را تجربه کرد و سه امتیاز مهم را از دست داد. پادربورن که از دقیقه ۵۹ حتی با یک یار کمتر در میدان حضور داشت، در دقایق ۴۸ و ۸۵ به گل‌های خود دست یافت.

  • اونیون برلین ۲ - آگسبورگ صفر

سرخ‌پوش‌های اونیون برلین نیز نام خود را در فهرست برندگان هفته ۱۹ به ثبت رساندند. این تیم توانست در زمین خود با نتیجه ۲ بر یک آگسبورگ را شکست دهد و با کسب سه امتیاز مهم جای خود در رده‌های میانی جدول را مستحکم کند.

  • ولفسبورگ یک - هرتا برلین ۲

یورگن کلینزمان و شاگردانش روز شنبه در خانه ولفسبورگ به پیروزی مهمی دست یافته و با سه امتیاز به خانه برگشتند. ولفسبورگ از لحاظ مالکیت توپ و شمار حملات بر مهمان خود برتری داشت،‌ اما پایتخت‌نشین‌های هرتا از معدود موقعیت‌های خود با هوشیاری استفاده کرده و دو بار دروازه حریف را باز کردند. گل پیروزی هرتا در دقیقه ۹۰ به ثمر رسید.

  • بوروسیا مونشن‌گلادباخ ۳ - مانیتس یک

بوروسیا مونشن‌گلادباخ موفق شد در هفته ۱۹ بوندس‌لیگا به هشتمین پیروزی پیاپی در خانه خود دست یابد. این تیم با نتیجه ۳ بر یک از سد ماینتس گذشت و با این موفقیت جای خود در رده‌های بالای جدول را تثبیت کرد. آلاسانه پلئا، مهاجم مونشن‌گلادباخ با زدن دو گل از سه گل تیمش سهم مهمی در این پیروزی داشت.

  • آینتراخت فرانکفورت ۲ - آر بی لایپزیگ صفر

آر بی لایپزیگ،‌ صدرنشین بوندس‌لیگا بعد از ظهر شنبه مهمان آینتراخت فرانکفورت بود و در این مصاف چهارمین شکست خود در فصل جاری را تجربه کرد. فرانکفورتی‌ها با هوشیاری و جنگندگی توانستند با نتیجه ۲ بر صفر مهمان قدرتمند خود را مغلوب کنند و سه امتیاز مهم به دست آورند. لایپزیگ هم از لحاظ شمار حملات و هم از لحاظ مالکیت توپ تیم برتر میدان بود، اما نتوانست هیچیک از فرصت‌های خود را به گل بدل کند.

  • بایرن مونیخ ۵ - شالکه صفر

بایرن مونیخ در هفته نوزدهم ا میزبان شالکه ۰۴ بود و این تیم را با ۵ گل تحقیر کرد.

بایرن در این دیدار نمایش بی‌نقصی داشت و به حریف اجازه خودنمایی نداد. شاگردان فلیک با در دست داشتن توپ و میدان در دقیقه ۶ توسط لواندوفسکی به گل اول رسیدند. در دقایق پایانی نیمه اول مولر این تیم را به گل دوم رساند و بایرن با پیروزی راهی رختکن شد.

در نیمه دوم بایرن باز هم تیم برتر بود و در دقیقه ۵۰ توسط لئون گورتسکا به گل سوم رسید، ۸ دقیقه بعد نوبت به تیاگو رسید و این بازیکن اسپانیایی گل چهارم بایرن را به ثمر رساند. در دقیقه ۸۹ سرژ گنابری تیر خلاص و پنجمین گل را زد تا بازی با نتیجه ۰-۵ به سود بایرن به پایان رسید.

با این نتیجه بایرن با ۳۹ امتیاز از ۱۹ بازی به رده دوم صعود کرد.

  • دیدارهای باقیمانده

پیکارهای هفته ۱۹ بوندس‌لیگا شامگاه یکشنبه (۶ بهمن) با انجام دو دیدار به پایان می‌رسد که طی آن برمن میزبان هوفن‌هایم خواهد بود و بایر لورکوزن نیز در زمین خود به مصاف فورتونا دوسلدورف خواهد رفت.

کد خبر 480481

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha