منصورابراهیم‌زاده: سپاهان در بازی‌های آسیایی نمایش خیلی خوبی ارائه نکرده‌است.

به نظر من، محرومیت ۳ ماهه آنها از انجام بازی‌های خانگی و سفر به شهرهای مختلف ایران برای برگزاری رقابت‌های لیگ‌برتر باعث خستگی‌شان شد. تغییرات کادرفنی هم علت دیگری بود که آنها را در وضعیت خاصی قرار داد.

باید مدت زمانی طول می‌کشید که سپاهان تجدیدقوا کند. این اتفاق رخ داد. آنها برابر استقلال تهران نشانه‌های خوبی از تیمی قدرتمند را بروز دادند.

به اعتقاد من، بازی سپاهان برابر الاتحاد بسیار سخت است، چون حریف سپاهان شرایط خیلی خوبی دارد. آنها از لحاظ فنی کیفیت مطلوبی دارند و فوتبال را با دقت و حوصله زیادی بازی می‌کنند.

الاتحاد قدرتمندتر از کوروچی ازبکستان بازی می‌کند و به همین دلیل معتقدم امروز در آزادی، ویرا کار بسیار سختی پیش‌رو دارد. البته سپاهان روی زمین خوب کار می‌کند و می‌تواند از کند بودن دفاع حریف نهایت بهره را ببرد. در این خصوص سرعت محمود کریمی می‌تواند مفید واقع شود.

برای غلبه بر الاتحاد باید مثل خود آنها بازی را دنبال کرد؛ پرحوصله و بادقت. آنها با ذخیره ۶ امتیازی روبه‌روی سپاهان قرار می‌گیرند و سعی می‌کنند بازی را با نتیجه دلخواه به پایان برسانند، بنابراین ضدحمله را در دستورکار قرار خواهند داد.

سایپا اما شرایط بهتری دارد. دیگر نماینده فوتبال کشورمان از لحاظ روحی نگران نیست.

ضمن اینکه علی دایی یک مربی بردطلب است و به خوبی با فوتبال عرب‌ها آشناست. برای تیم دایی نتیجه تساوی نیز رضایت‌بخش است. نیروی هوایی عراق برخلاف حریف سپاهان بازی هجومی را در دستور کار خود قرار خواهد داد.

بر این باورم که دو نماینده فوتبال کشورمان نباید در مصاف با الاتحاد و نیروی هوایی عراق شتابزده عمل کنند، بنابراین برنده تیمی است که جریان ضدحمله را در اختیار بگیرد.