همشهری امارات: سیدصالحی بازیکنی است که برای تیم الاتحاد سوریه کاملاً آشناست و حریف بازی‌های درخشان او را به یاد می‌آورد و البته گل‌هایش را.

سیدصالحی سال گذشته در بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا دو بار مقابل این تیم قرار گرفت و آمار قابل توجهی از خودش به جای گذاشت.

در هر بازی یک گل برای سپاهان زد. البته چهار پاس گل هم داد تا چهره‌اش برای بازیکنان و مربیان الاتحاد کاملا آشنا باشد. کسی که حالا باز هم قرار است جلوی این تیم بازی کند و سرمربی برزیلی سپاهان او را در ترکیب اصلی تیمش قرار داده است.

حالا یک مهاجم ششدانگ است با تجربه‌ای بسیار. جالب اینکه سید‌صالحی از اینکه خودش را به عنوان یکی از بازیکنان اصلی تیمش در این مسابقه معرفی می‌کند، ترسی ندارد.

درست برخلاف برخی از بازیکنان که سعی می‌کنند تا آخرین لحظه از حضورشان در ترکیب اصلی تیمشان حرفی نزنند. وقتی که می‌گوید: «بله، من در ترکیب 11 نفره هستم.»

  •  فکر می‌کنی باز هم بتوانی مقابل الاتحاد موفق ظاهر شوی؟

همه تلاشم را می‌کنم. یک هفته‌ای است که از حضورم در این بازی مطمئن هستم. برای همین تمرینات منظمی انجام دادم و خوب می‌دانم که در این بازی باید چه کار کنم.

  •  یعنی غیر از گلزنی باید کار دیگری هم انجام دهی؟

خب، من بیشتر از اینکه به الاتحاد گل بزنم، پاس گل داده‌ام. تا حالا 4 تا پاس گل دادم و فکر می‌کنم در این بازی هم اگر نتوانم گل بزنم، سعی می‌کنم جور دیگری برای تیمم مثمرثمر باشم.

  •  ولی همه از توی انتظار گلزنی دارند.

لطف دارند. من هم در این بازی سعی می‌کنم خوب بازی کنم و بتوانم مثل گذشته باشم.

  •  البته شناخت این تیم از بازی تو نمی‌تواند به نفعت باشد. قبول داری؟

قبول دارم. اما در این تیم تغییرات زیادی صورت گرفته است.

  • چه تغییراتی؟

الاتحاد بازیکنان خارجی زیادی را به خدمت گرفته. دو سه تا ملی‌پوش دارد و نسبت به تیم سال گذشته خیلی تغییر کرده است.

  •  ظاهراً در حال حاضر تیم بهتری نسبت به گذشته دارند؟


بله. این تغییرات هم این موضوع را ثابت می‌کند. به خصوص اینکه به ما گفته‌اند که بازیکنان سرعتی را به خدمت گرفته‌اند.

  •  در این حالت، آیا سپاهان به مشکل می‌خورد؟

البته حرف‌های من نشان می‌دهد که ما شناخت خوبی از این تیم داریم. بنابراین، نباید نگران این موضوع باشیم. ما هم تیم خیلی خوبی داریم. اتفاقا سپاهان سرمربی جدیدی را به خدمت گرفته و ما هم نسبت به سال پیش تغییراتی داشته‌ایم.

  •  حالا وضعیت سپاهان چطور است؟

خیلی خوب. ما محکوم به برد هستیم. چون این اولین بازی ما در لیگ قهرمانان آسیا است. بازی که ما میزبان آن هستیم. پس همه چیز مهیا است که ما پیروز شویم. به نظر من پیروزی در بازی اول خیلی مهم است. چون این بازی حتی می‌تواند سرنوشت ما را تغییر دهد. یعنی اگر ببریم می‌توانیم به صعود خیلی امیدوار شویم.

  •  فکر می‌کنی در این راه چه مشکلی هست؟

مشکل ما این است که سپاهان دیگر آن تیم سال گذشته نیست. ما نایب قهرمان لیگ قهرمانان هستیم و همه آسیا این مسئله را می‌داند. بنابراین، نمی توانیم تیمی مثل سال پیش باشیم. حالا تیم‌ها روی ما شناخت کافی دارد و بازی کردن در این حالت خیلی سخت است.

  •  فکر می‌کنی بتوانید امسال عنوان قهرمانی را به دست بیاورید؟

کار خیلی سختی است. بازی‌ها در این مرحله سال به سال فرق می‌کند. یعنی بازی‌ها سخت‌تر می‌شود. به هر حال، امیدوار هستم امسال بتوانیم در لیگ قهرمانان موفق شویم.

کد خبر 46281

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز