دوئل حساس میان آر بی لایپزیگ و مونشن‌گلادباخ با تساوی خاتمه یافت. بایرن مونیخ با پیروزی در خانه ماینتس توانست از لایپزیگ پیشی بگیرد و صدرنشین شود. دورتموند نیز از تیم‌های موفق این هفته بود.

  • هرتا برلین صفر - شالکه صفر

در هفته ۲۰ بوندس‌لیگا تیم‌های هرتا برلین و شالکه به مصاف هم رفتند. این دیدار که در ورزشگاه المپیک برلین انجام گرفت پس از ۹۰ دقیقه تلاش و دوندگی با تساوی بدون گل به پایان رسید. هیچیک از دو تیم نتوانسند از موقعیت‌های خود برای باز کردن دروازه حریف استفاده کنند.

  • آگسبورگ ۲ - وردر برمن یک

تیم وردر برمن که در فصل جاری هفته‌ پرفراز و نشیبی را پشت سر گذاشته است، این هفته با نتیجه ۲ بر یک از آگسبورگ شکست خورد و سه امتیاز از دست داد. گل پیروزی آگسبورگ در این دیدار در دقیقه ۸۲ به ثمر رسید.

  • آر بی لایپزیگ ۲ - بوروسیا مونشن‌گلادباخ ۲

حساس‌ترین دوئل این هفته رویارویی آر بی لایپزیگ و بوروسیا مونشن‌گلادباخ بود که در رده‌های اول و سوم جدول قرار داشتند. در این مصاف که با تساوی ۲ بر ۲ به پایان رسید، مونشن‌گلادباخ چهره‌ای قوی از خود نشان داد و تا دقیقه ۸۹ بازی ۲ بر یک از میزبان خود جلو بود، اما در لحطات پایانی گل تساوی را خورد و پیروزی را از دست داد.

  • ماینتس یک - بایرن مونیخ ۳

برنده بزرگ تساوی آر بی لایپزیگ و مونشن‌گلادباخ در هفته ۲۰ بوندس‌لیگا بایرن مونیخ بود. این تیم با پیروزی ۳ بر یک در زمین ماینتس توانست صدر جدول رده‌بندی را فتح کند. بایرن مونیخ در این مصاف اقتدار خود را به نمایش گذاشت و در عرض تنها ۲۶ دقیقه سه بار دروازه حریف را باز کرد. بایرن مونیخ در حال حاضر ۴۲ امتیاز دارد و لایپزیگ نیز با یک امتیاز کمتر تیم دوم جدول است.

  • بوروسیا دورتموند ۵ - اونیون برلین صفر

بوروسیا دورتموند نیز نام خود را در فهرست برندگان هفته بیستم به ثبت رساند. این تیم در مصاف خانگی مقابل اونیون برلین قدرت‌نمایی کرد و مهمان خود را در حضور ۸۰ هزار تماشاگر با نتیجه ۵ بر صفر شکست داد. سه گل آخر دورتموند در این دیدار در عرض ۸ دقیقه (دقایق ۶۸، ۷۰ و ۷۶) به ثمر رسید. دورتموند با این موفقیت به رتبه سوم ارتقا یافت.

  • هوفن‌هایم ۲ - بایر لورکوزن یک

یکی از برندگان هفته هوفن‌هایم بود که در دیداری خانگی توانست بایر لورکوزن را ۲ بر یک مغلوب کند و سه امتیاز مهم به دست آورد. گل پیروزی هوفن‌هایم در این مصاف در دقیقه ۶۰ بازی به ثمر رسید. بایر لورکوزن و هوفن‌هایم به ترتیب با ۳۳ و ۳۴ امتیاز در رده‌های پنجم و هفتم جدول قرار دارند.

*رقابت‌های هفته ۲۰ بوندس‌لیگا با انجام دو دیدار خاتمه یافت که طی آن اف ث کلن میزبان فرایبورگ بود و موفق شد با چهار گل این تیم را درهم کوبد و پادربورن نیز در زمین خود به مصاف ولفسبورگ رفت که با ننتیجه پرگل دو بر چهار مغلوب این تیم شد.

  • جدول رده‌بندی

۱- بایرن مونیخ، ۴۲ امتیاز

۲- لایپزیگ، ۴۱ امتیاز

۳- دورتموند، ۳۹ امتیاز، تفاضل گل ۲۸

۴- گلادباخ، ۳۹ امتیاز، تفاضل گل ۱۵