پژوهشگران میتوانند مقالاتی با موضوعاتی چون تبلیغات اینترنتی، فرصت ها و تهدیدها، اصول و مبانی تبیلغات در اینترنت، مقایسه تبلیغات فعال و منفعل دینی در عرصه اینترنت، رویکردهای تبلیغات اینترنتی، مخاطبشناسی و جلب مخاطب در تبلیغات اینترنتی، اصول و مبانی تبلیغات و پیامرسانی معنوی در اینترنت، فعالسازی تبلیغات دینی و مقابله با ناتوی فرهنگی اروپا، الگوهای تبلیغی ائمه و بهرهگیری از آن در تبلیغات اینترنتی و مدیریت تبلیغات اینترنتی را به دبیرخانه همایش «پیامرسانی دینی» ارسال کنند.
همچنین در این همایش بخش طراحی وبلاگ نیز برگزار میشود. مهلت ارسال مقالات تا 31 فروردین 87 است. همایش در خرداد ماه سال 1387 برگزار میشود.