مدیرعامل سازمان حمل ‌و نقل و ترافیک شهرداری تهران با بیان اینکه شهر باید جنبه انسانی خود را حفظ کند، اظهار کرد: سیاست ما ساخت تونل، پل و بزرگراه نیست.

به گزارش همشهری آنلاین، یوسف حجت مدیرعامل سازمان حمل ‌و نقل و ترافیک شهرداری تهران در جریان بازدید مدیران ارشد حمل‌ و نقل شهری مشهد از پروژه‌های اجرایی تهران، افزود: بر اصلاح رویکردهای کلان ترافیکی و پایان دادن به خودرومحوری اصرار داریم.

وی تاکید کرد: در تهران، مهار ترافیک را با کنترل خودروهای شخصی، گسترش حمل‌ونقل عمومی و استفاده از وسایل حمل‌ونقل پاک با جدیت دنبال خواهیم کرد.

مدیرعامل سازمان حمل ‌و نقل و ترافیک شهرداری تهران با اشاره به اجرای طرح دوچرخه‌های اشتراکی با استفاده از تجربیات جهانی، گفت: خوشبختانه استفاده از این دوچرخه‌ها با استقبال مردم همراه شده و قصد داریم با مدیریت سیستم حمل‌ونقل، یکپارچگی حمل‌ونقل عمومی، بهره‌گیری از مدهای مختلف، ارزان‌سازی و تخفیف‌های گوناگون، برای مردم جاذبه ایجاد کنیم.

مدیران ارشد حمل‌ و نقل شهری مشهد مقدس در سفری دو روزه به تهران از پروژه‌های مختلف اجرایی از جمله پلازای میدان ولی‌عصر(عج)، دوچرخه‌های اشتراکی، پل گیشا، پایانه جوانمرد قصاب و ... بازدید کرده و ضمن آگاهی از ویژگی‌های فنی و کارشناسی پروژه‌ها، درباره تجربیات و ایده‌های نو و راهکارهای علمی و کارشناسی مدیریت حمل ‌و نقل با مدیران شهری تهران گفت‌وگو و تبادل‌نظر کردند.

منبع: همشهری آنلاین