مدیرعامل سازمان حمل ‌و نقل و ترافیک شهرداری تهران با بیان اینکه شهر باید جنبه انسانی خود را حفظ کند، اظهار کرد: سیاست ما ساخت تونل، پل و بزرگراه نیست.

يوسف حجت

به گزارش همشهری آنلاین، یوسف حجت مدیرعامل سازمان حمل ‌و نقل و ترافیک شهرداری تهران در جریان بازدید مدیران ارشد حمل‌ و نقل شهری مشهد از پروژه‌های اجرایی تهران، افزود: بر اصلاح رویکردهای کلان ترافیکی و پایان دادن به خودرومحوری اصرار داریم.

وی تاکید کرد: در تهران، مهار ترافیک را با کنترل خودروهای شخصی، گسترش حمل‌ونقل عمومی و استفاده از وسایل حمل‌ونقل پاک با جدیت دنبال خواهیم کرد.

مدیرعامل سازمان حمل ‌و نقل و ترافیک شهرداری تهران با اشاره به اجرای طرح دوچرخه‌های اشتراکی با استفاده از تجربیات جهانی، گفت: خوشبختانه استفاده از این دوچرخه‌ها با استقبال مردم همراه شده و قصد داریم با مدیریت سیستم حمل‌ونقل، یکپارچگی حمل‌ونقل عمومی، بهره‌گیری از مدهای مختلف، ارزان‌سازی و تخفیف‌های گوناگون، برای مردم جاذبه ایجاد کنیم.

مدیران ارشد حمل‌ و نقل شهری مشهد مقدس در سفری دو روزه به تهران از پروژه‌های مختلف اجرایی از جمله پلازای میدان ولی‌عصر(عج)، دوچرخه‌های اشتراکی، پل گیشا، پایانه جوانمرد قصاب و ... بازدید کرده و ضمن آگاهی از ویژگی‌های فنی و کارشناسی پروژه‌ها، درباره تجربیات و ایده‌های نو و راهکارهای علمی و کارشناسی مدیریت حمل ‌و نقل با مدیران شهری تهران گفت‌وگو و تبادل‌نظر کردند.

کد خبر 489409
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • کوروش RO ۰۹:۵۸ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۵
    0 0
    اگه واقعا هدف شهرداری کم کردن خودرو محوری هست، چه اقدامی برای کاهش شماره گزاری خودروهای جدید انجام داده اند. وقتی که روزانه بیش از هزار خودرو جدید راهی خیابان های تهران میشه، چطور میخوان ترافیک را مدیریت کنند؟!.