تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۲

فرمانده انتظامی استان ایلام از دستگیری قاتل فراری، که ۲ جوان ایوانی را به ضرب گلوله به قتل رسانده و از محل فرار کرده بود؛ خبر داد.

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از فارس، سردار نورعلی، یاری فرمانده انتظامی استان ایلام دوشنبه ۱۹ اسفند گفت: چند روز قبل یک نفر ۲ جوان  را در شهرستان ایوان به ضرب گلوله به قتل رساند و از محل متواری شد که بلافاصله به صورت ویژه دستگیری قاتل در دستور کار پلیس قرار گرفت.  

وی افزود: با تلاش پلیس، فرد قاتل در بخش حمیل از توابع شهرستان اسلام‌آباد غرب ازسوی مامورین شهرستان اسلام‌آباد شناسایی و پس از بی‌اعتنایی به اخطار پلیس قصد فرار داشت که تحت تعقیب پلیس قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان ایلام تصریح کرد: بلافاصله با حضور فرمانده اسلام‌آباد به همراه فرمانده انتظامی و ماموران پلیس آگاهی شهرستان ایوان و رئیس دادگاه عمومی بخش حمیل در یک عملیات ۲ ساعته پلیسی، قاتل دستگیر شد.  

یاری خاطرنشان کرد: متهم که در محاصره پلیس بود پس از رایزنی‌های فراوان و اخطار پلیس حاضر به تسلیم شدن نبود و به سمت ماموران اقدام به تیراندازی کرد که در تیراندازی‌های انجام شده بین ماموران و متهم، در نهایت متهم مجروح و تحت‌الحفظ به بیمارستان اعزام و در بیمارستان جان خود را از دست داد.

وی یادآور شد: خودرو پژو که متعلق به یکی از مقتولان بود و با همان خودرو از صحنه قتل فرار کرده بود نیز کشف شد.