مجموع نظرات: ۰
دوشنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۲
۰ نفر

فرمانده انتظامی استان ایلام از دستگیری قاتل فراری، که ۲ جوان ایوانی را به ضرب گلوله به قتل رسانده و از محل فرار کرده بود؛ خبر داد.

دستگیری قاتل متواری

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از فارس، سردار نورعلی، یاری فرمانده انتظامی استان ایلام دوشنبه ۱۹ اسفند گفت: چند روز قبل یک نفر ۲ جوان  را در شهرستان ایوان به ضرب گلوله به قتل رساند و از محل متواری شد که بلافاصله به صورت ویژه دستگیری قاتل در دستور کار پلیس قرار گرفت.  

وی افزود: با تلاش پلیس، فرد قاتل در بخش حمیل از توابع شهرستان اسلام‌آباد غرب ازسوی مامورین شهرستان اسلام‌آباد شناسایی و پس از بی‌اعتنایی به اخطار پلیس قصد فرار داشت که تحت تعقیب پلیس قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان ایلام تصریح کرد: بلافاصله با حضور فرمانده اسلام‌آباد به همراه فرمانده انتظامی و ماموران پلیس آگاهی شهرستان ایوان و رئیس دادگاه عمومی بخش حمیل در یک عملیات ۲ ساعته پلیسی، قاتل دستگیر شد.  

یاری خاطرنشان کرد: متهم که در محاصره پلیس بود پس از رایزنی‌های فراوان و اخطار پلیس حاضر به تسلیم شدن نبود و به سمت ماموران اقدام به تیراندازی کرد که در تیراندازی‌های انجام شده بین ماموران و متهم، در نهایت متهم مجروح و تحت‌الحفظ به بیمارستان اعزام و در بیمارستان جان خود را از دست داد.

وی یادآور شد: خودرو پژو که متعلق به یکی از مقتولان بود و با همان خودرو از صحنه قتل فرار کرده بود نیز کشف شد.

کد خبر 490581

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha