این روزها برنامه های آموزشی و همچنین فروش محصولات مراکز کارآفرینی در منطقه ۸ به خاطر پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، به شکل آنلاین و از راه دور در حال انجام است.

همشهری آنلاین- سارا جعفرزاده: طرح فروش آنلاین محصولات کارآفرینان منطقه ۸ برای حمایت از آنان و جلوگیری از ابتلای اهالی منطقه ۸ به کرونا ویروس به تازگی در حال اجرا است.

«جعفر امیرآبادی زاده» معاون اجتماعی و فرهنگی شهردار منطقه ۸ در این‌باره می‌گوید: «با توجه به شرایط فعلی جامعه و تعطیلی فروش محصولات کارآفرینان به صورت حضوری و رکود کسب و کارهای کوچک شرایطی فراهم شده تا محصولات کارآفرینان به فروش برسد» او می‌افزاید: «با توجه به فرا رسیدن سال نو پیش بینی می‌شود شهروندان ازخرید آنلاین محصولات کارآفرینان استقبال کنند. » امیرآبادی زاده با تاکید بر لزوم ایجاد کسب و کار در فضای مجازی می‌گوید: «به صورت همزمان با فروش محصولات اولین دوره آموزشی کسب و کار در فضای مجازی، بازاریابی و فروش در منطقه به صورت آنلاین و رایگان برگزار می‌شود. شهروندان برای خرید آنلاین و شرکت در دوره‌های آموزشی کسب و کار با شماره ۷۷۴۹۱۷۸۱ داخلی ۱۲۶ تماس بگیرند تا از خدمات این طرح برخوردار شوند.»