تاریخ انتشار: ۳۱ فروردین ۱۳۸۷ - ۱۹:۵۱

گروه حوادث- مهدیه مصطفایی: اختلاف سلیقه زن و شوهر جوان به خاطر دکور آشپزخانه، آنها را به دادگاه خانواده کشاند

 و سرانجام با بخشش مهریه از سوی زن، دادگاه حکم طلاق آنها را صادر کرد. زن و مرد جوان به شعبه 268 دادگاه خانواده آمده بودند تا قاضی دادگاه پس از بررسی پرونده‌شان حکم جدایی آنها را صادر کند. وقتی قاضی عموزادی – رئیس شعبه 286- از مرد جوان خواست دلیل اختلافشان را برای دادگاه توضیح دهد، وی گفت: آقای قاضی چند ماه قبل من و همسرم به عقد یکدیگر درآمدیم، از آنجا که قصد داشتیم هر چه زودتر زندگی مشترکمان را شروع کنیم پدرم خانه‌ای برایمان خرید تا در آنجا زندگی کنیم.

درحالی که من و همسرم، سرگرم آماده شدن برای برگزاری مراسم عروسی بودیم، تصمیم گرفتم تغییراتی در دکوراسیون خانه‌ ایجاد کنم.   بعد از عید وقتی تغییر دکوراسیون خانه تمام شد، همسرم را به آنجا بردم تا از خانه بازدید کند، فکر می‌کردم او از دیدن آنجا خوشحال شود اما با عکس العمل غیرمنتظره‌ وی روبه‌رو شدم.

او با دیدن خانه گفت: مدل اپن آشپزخانه اصلا زیبا نیست و باید  دوباره درست کنم، آن شب، ماجرا را جدی نگرفتم و به تصور اینکه همسرم خسته است، او را به خانه‌شان رساندم. چند روز بعد وقتی با احضاریه‌ای که از دادگاه خانواده برایم آمده بود روبه‌رو شدم، فهمیدم او قصد جدایی دارد و به خاطر اختلاف سلیقه‌ای که در مورد اپن آشپزخانه بین‌مان به‌وجود آمده، می‌خواهد طلاق بگیرد.

در ادامه جلسه دادگاه، زن جوان با رد ادعای شوهرش گفت: او توقع دارد هر چیزی را که او می‌گوید من قبول کنم و به آن پاسخ مثبت بدهم.

وی ادامه داد: آقای قاضی با این خصوصیات اخلاقی شوهرم ما نمی‌توانیم با یکدیگر زندگی کنیم، علاوه بر اینکه آشپزخانه مکانی است که زن خانه بیشتر وقت خود را در آنجا می‌گذراند و باید از آنجا خوشش بیاید، اما همسرم به احساسات و علاقه من توجهی نکرده است و با این اختلاف سلیقه هرگز نمی‌توانیم با هم زندگی خوبی داشته باشیم و به این خاطر من حاضرم مهریه‌ام را ببخشم و از هم جدا شویم.دقایقی بعد این زوج جوان در حالی که قاضی عموزادی- رئیس شعبه 268 دادگاه خانواده- حکم طلاق را صادر کرده بود دادگاه را ترک کردند.