توقف در حاشیه ۲۶۰ بوستان شمال شرق تهران از امروز تا ۱۵ فروردین ممنوع است.

 همشهری آنلاین-پریسا نوری: این اقدام پلیس راهور با هدف پیشگیری از شیوع کرونا و در راستای پویش «روز طبیعت در خانه می مانیم» با شهرداری منطقه در شمال شرق تهران اجرا می شود. رئیس پلیس راهور منطقه ۴ دراین باره به خبرنگار همشهری محله گفت: «برای ممانعت از حضور شهروندان در بوستان‌ها و فضاهای سبز منطقه، از ۱۲ تا ۱۵ فروردین، توقف خودروها در حاشیه ۲۶۰ بوستان منطقه ۴ ممنوع است و گشت‌های پلیس و ماموران راهور در ورودی و حاشیه بوستان‌ها خودروهای متخلف را جریمه می کنند. »

سرهنگ «بردیا دریکوند» افزود: «جریمه ۳۰ و ۷۰ هزار تومانی در انتظار رانندگانی است که در این روزها بدون توجه به تذکر پلیس، خودرویشان را در حاشیه بوستان‌ها ها پارک کنند و در صورت اصرار به انجام تخلف خودرویشان به پارکینگ منتقل می‌شود. »

با توجه به ضرورت منع تجمع در شهروندان در بوستان‌ها، شهرداری منطقه هم با اجرای پویش «روز طبیعت در خانه می مانیم» نصب بنر و ارسال پیامک به شهروندان و همچنین با تعطیلی بوستان‌های جنگلی لویزان و تلو که در ورودی دارند و گذاشتن نیوجرسی در بوستان‌های فرامنطقه‌ای مانند بوستان پلیس از شهروندان دعوت می‌کند به این پویش بپیوندند.