ویروس کرونا دنیای فوتبال را به تعطیلی کشانده و کریستیانو رونالدو در زادگاهش پرتغال به سر می‌برد؛ ولی رونالدو این روزها در قرنطینه چه می‌کند؟

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از hello magazine، کریستیانو رونالدو در حال حاضر به همراه خانواده‌اش در جزیره مادیرا در قرنطینه خانگی به سر می‌برد. پنجره‌های ویلای سوپر لاکچری رونالدو رو به اقیانوس اطلس باز می‌شود. اتاق نشیمن این خانه سقفی بلند دارد و دیوار آن پنجره است. در پشت بام این خانه هم یک استخر قرار دارد.

رونالدو و نامزدش با انتشار عکس‌هایی از تفریحات خود در دوران قرنطینه نشان داده‌اند وضعیت خوبی در قرنطینه دارند و در حال خوشگذرانی در خانه خود هستند.

رونالدو علاوه بر این، عکسی از خود در خانه‌اش منتشر کرده که نشان می‌دهد با استفاده از وسایل بدن‌سازی خانگی مشغول حفظ آمادگی جسمانی است. هدف رونالدو این است که نشان دهد حتی با ماندن در خانه هم می‌توان به ورزش کردن ادامه داد و سلامت را حفظ کرد. 

بیشتر بخوانید:‌ چگونه با ورزش‌کردن کرونا نگیریم؟ | پروتکل ورزشی مناسب در روزهای قرنطینه

رونالدو با هدف حمایت از برنامه‌های دولت‌ها برای قرنطینه شهروندانشان در یک پست اینستاگرامی‌اش نوشت: «اگر تا حالا رویای این را داشته‌اید که یک روز برای میلیون‌ها نفر در سراسر دنیا بازی کنید، حالا وقتش فرا رسیده. با ماندن در خانه و بازی کردن در خانه می‌توانید برای دنیا بازی کنید.» 

مادیرا منطقه‌ای خود مختار در کشور پرتغال است. این جزیره در شمال اقیانوس اطلس واقع شده و ۸۰۱ کیلومتر مربع مساحت دارد. این جزیره زادگاه کریستیانو رونالدو، ستاره تیم ملی پرتغال است. هنوز مشخص نیست که رونالدو تا چه زمانی می‌خواهد خود را در مادیرا قرنطینه کند.