مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری تهران از افزایش ۴۱درصدی فروش محصولات در فروردین امسال نسبت به سال گذشته خبر داد.

همشهری آنلاین-زهرا کریمی: وی دراین باره گفت: «به‌طور متوسط روزانه ۴ هزار تن محصول در میادین میوه و تره باربه فروش می‌رسد. با توجه به اینکه نوروز امسال مردم تهران به سفر نرفتند و پایتخت، شلوغ‌ترین تعطیلات عید را طی سال‌های اخیر تجربه کرد ۴۱ درصد افزایش فروش را در بازارهای روز شاهد بودیم.»

«سعید راد» افزود: «همزمان با شیوع ویروس کرونا تقاضای خرید انواع مرکبات مانند پرتقال، لیموترش و لیموشیرین و سیر و پیاز افزایش یافت و حتی محصولی مثل زنجبیل نیز در سبد خرید خانواده‌ها قرار گرفت. سیب درختی از سیب زرد و قرمز، سیب زمینی و موز نیز در فروردین ماه از افزایش قابل ملاحظه‌ای در تقاضا مواجه شد که تدابیر و تمهیداتی برای رفع نیاز شهروندان به این محصولات درنظر گرفته شد.»

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران گفت: «طی این مدت تلاش کردیم فاصله ۴۰درصدی اختلاف قیمت میادین میوه و تره بار با میانگین قیمت‌های شهر را برای کمک به اقتصاد خانوارهای پایتخت حفظ کنیم.»