همشهری آنلاین- فاطمه عسگری نیا: بیش از ۲۰۰ بازار میوه و تره بار در تهران وجود دارد و روزانه صدها نفر از آن خرید می کنند. کیفیت خوب و قیمت مناسب محصولات ارایه شده موجب شده است هر روز به تعداد مشتریان بازارهای روز افزوده شود. به گفته «سعید راد» مدیرعامل سازمان میادین تره بار شهرداری تهران حدود ۸۸ درصد مراجعه کنندگان به بازارهای تره بار افراد و خانواده های کم درآمد هستند.
او می گوید: «هر روز شاهد افزایش قیمت انواع محصولات هستیم و در شرایط بد اقتصادی که اکنون در جامعه حاکم است، خدمت رسانی به خانواده ها و اقشار کم درآمد را وظیفه خود می دانیم. بنابراین تلاش کرده ایم با فراهم کردن مایحتاج مورد نیاز خانواده ها خرید را برای آنها آسان کنیم.»
راد ادامه می دهد: «با حذف واسطه ها، محصولات در میادین تره بار با قمیت مناسب عرضه می شود و به همین دلیل اقشار کم درآمد این مراکز را برای خرید انتخاب می کنند.»