مدیر کل کمیته امداد استان ایلام گفت: بر اساس تمهیدات اندیشیده‌ شده در ماه مبارک رمضان روزانه بیش از ۵ هزار پرس غذای گرم توسط این نهاد بین نیازمندان استان توزیع می‌شود.

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از مهر، قنبر موسی‌نژاد در سفر به شهرستان ایوان و در دیدار با امام جمعه و فرماندار این شهرستان که در حاشیه آغاز به کار آشپزخانه پخت غذا برای نیازمندان این شهرستان انجام شد، بیان کرد: پیش‌بینی شده که تا پایان رمضان دست‌کم ۱۵۰ هزار پرس غذا بین مددجویان و نیازمندان استان ایلام توزیع شود.

وی افزود: در پی دستورات مقام معظم رهبری در راه‌اندازی پویش همدلی و کمک مومنانه، برخی سازمان‌ها پویش‌هایی را در این زمینه با نام‌های مختلف راه‌اندازی کرده‌اند و کمیته امداد هم در این زمینه به راه‌اندازی رزمایش بخشش ایرانیان و برنامه اطعام مهدوی اقدام کرده است.

موسی‌نژاد تصریح کرد: هدف از رزمایش بخشش ایرانیان که در ماه مبارک رمضان در حال برگزاری است و اطعام مهدوی یکی از برنامه‌های این پویش است این است که بتوانیم از ظرفیت‌های افراد خیر و نیکوکار استفاده کنیم و ماه مبارک رمضان بستر بسیار خوبی برای کمک به نیازمندان است.

وی ادامه داد: در قالب برنامه اطعام مهدوی ۸ آشپزخانه در استان راه‌اندازی شده که این آشپزخانه تحت نظارت بهداشت و با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی ستاد مبارزه با کرونا فعالیت می‌کند و تا پایان ماه مبارک رمضان از طریق این آشپزخانه‌ها ۱۵۰ هزار پرس غذا تهیه و بین نیازمندان توزیع می‌شود.

مدیر کل کمیته امداد استان ایلام  گفت: در شهرستان ایوان فعالیت‌های خوبی در زمینه کمک به نیازمندان در حال انجام است، قشر خیر و نیکوکار این شهرستان نیز حضور بسیار خوبی در پویش‌های مربوط به کمک به نیازمندان دارند.

موسی‌نژاد تصریح کرد: در زمینه کمک به نیازمندان استان هم حرکات خوبی با مشارکت نماینده ولی فقیه در استان، استانداری، سپاه و برخی سازمان‌های دیگر انجام ‌شده که البته تدابیری اندیشیده شده تا موازی‌کاری بین این دستگاه‌ها به وجود نیاید.