مجموع نظرات: ۰
دوشنبه ۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۰
۰ نفر

مدیر کل کمیته امداد استان ایلام گفت: بر اساس تمهیدات اندیشیده‌ شده در ماه مبارک رمضان روزانه بیش از ۵ هزار پرس غذای گرم توسط این نهاد بین نیازمندان استان توزیع می‌شود.

اطعام

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از مهر، قنبر موسی‌نژاد در سفر به شهرستان ایوان و در دیدار با امام جمعه و فرماندار این شهرستان که در حاشیه آغاز به کار آشپزخانه پخت غذا برای نیازمندان این شهرستان انجام شد، بیان کرد: پیش‌بینی شده که تا پایان رمضان دست‌کم ۱۵۰ هزار پرس غذا بین مددجویان و نیازمندان استان ایلام توزیع شود.

وی افزود: در پی دستورات مقام معظم رهبری در راه‌اندازی پویش همدلی و کمک مومنانه، برخی سازمان‌ها پویش‌هایی را در این زمینه با نام‌های مختلف راه‌اندازی کرده‌اند و کمیته امداد هم در این زمینه به راه‌اندازی رزمایش بخشش ایرانیان و برنامه اطعام مهدوی اقدام کرده است.

موسی‌نژاد تصریح کرد: هدف از رزمایش بخشش ایرانیان که در ماه مبارک رمضان در حال برگزاری است و اطعام مهدوی یکی از برنامه‌های این پویش است این است که بتوانیم از ظرفیت‌های افراد خیر و نیکوکار استفاده کنیم و ماه مبارک رمضان بستر بسیار خوبی برای کمک به نیازمندان است.

وی ادامه داد: در قالب برنامه اطعام مهدوی ۸ آشپزخانه در استان راه‌اندازی شده که این آشپزخانه تحت نظارت بهداشت و با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی ستاد مبارزه با کرونا فعالیت می‌کند و تا پایان ماه مبارک رمضان از طریق این آشپزخانه‌ها ۱۵۰ هزار پرس غذا تهیه و بین نیازمندان توزیع می‌شود.

مدیر کل کمیته امداد استان ایلام  گفت: در شهرستان ایوان فعالیت‌های خوبی در زمینه کمک به نیازمندان در حال انجام است، قشر خیر و نیکوکار این شهرستان نیز حضور بسیار خوبی در پویش‌های مربوط به کمک به نیازمندان دارند.

موسی‌نژاد تصریح کرد: در زمینه کمک به نیازمندان استان هم حرکات خوبی با مشارکت نماینده ولی فقیه در استان، استانداری، سپاه و برخی سازمان‌های دیگر انجام ‌شده که البته تدابیری اندیشیده شده تا موازی‌کاری بین این دستگاه‌ها به وجود نیاید.

کد خبر 505482

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha