رکورددار روپایی‌زدن با توپ در جهان که نامش در کتاب گینس به ثبت رسیده‌است، اعلام کرد: هشت رکورد جدید برای ثبت در این کتاب دارم.

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، میلاد محسنی سه‌شنبه ۱۶ اردیبهشت بیان کرد: درصورتی‌که حمایت شوم تنها ورزشکار ایرانی و حتی دنیا می‌توانم باشم که نامش برای هشت بار در کتاب گینس ثبت می‌شود که به نظر می‌رسد رکوردی دست‌نیافتنی باشد.

وی اضافه کرد: روپایی زدن به مسافت  ۳۰ کیلومتر با توپ فوتبال در مدت‌زمان پنج ساعت و چهل دقیقه بدون استراحت، ۴۶ هزار روپایی زدن ایستاده بدون استراحت، هزار متر روپایی زدن در مدت‌زمان هفت دقیقه، زدن روپایی با ساچمه و توپ‌های مختلف ورزشی ازجمله رکوردهایی است که در فدراسیون ورزش‌های همگانی به ثبت رسیده و آماده ارسال به کتاب گینس است.

محسنی گفت: در سال ۲۰۱۶ در شهر دبی با توپ پینگ‌پنگ که بسیار سبک است به مدت یک دقیقه روپایی زدم و نامم در کتاب گینس به ثبت رسید و رکورد آن در اختیار یک ورزشکار آلمانی بود که آن را شکستم.

وی اضافه کرد: یکی از رکوردهای جدیدم صد متر روپایی جهان است که ۱۲ سال است توسط یک فرد آمریکایی در گینس به ثبت رسیده است اما من با تمرینات سخت و با حمایت دانشگاه آزاد اسلامی مرودشت استان فارس با اختلاف چشم‌گیری آن را شکسته‌ام و به‌زودی آن را در کتاب گینس به ثبت خواهم رساند.

این ورزشکار با یادآوری تشویق‌های پدر و مادر خود و سپاس از مربیانش ادامه داد:  جواد گرامی مدیر دانشگاه آزاد اسلامی مرودشت به‌پاس شکستن رکورد جهانی زمینه حضورم را برای ادامه تحصیل در دانشگاه فراهم کرد که از همه دست‌اندرکاران  این دانشگاه تشکر می‌کنم.