به گزارش همشهری آنلاین به نقل از نیویورک پست، شرکتی تولیدی در نیواورلئان آمریکا ماسکی با امکان نوشیدن عرضه کرده است.
در این ماسکهای صورت دریچهای تعبیه شده که استفاده از نی برای نوشیدن را آسان کرده است.
طولانی شدن دوره بحران شیوع ویروس کرونای جدید، سبک زندگی مردم جهان را تغییر داده و استفاده از ماسکهای صورت به یکی از ضروریات پوشش خارج از منزل بدل شده است.
با نزدیک شدن به فصول گرم سال در نیمکره شمالی، تمایل مردم به استفاده از نوشیدنیها افزایش خواهد یافت اما یک ماسک صورت، مزاحمتی غیرقابل انکار دارد.
ایده اولیه این طرح را یکی از دوستان فست کمپانی مطرح کرد که با پیگیری آلن مکومبر به راه اندازی یک خط تولید جدید انجامید.
مردم برای لمس صورت و ماسک خود با محدودیتهای بهداشتی مواجه هستند. به همین دلیل لازم بود که ایده ایجاد دریچهای در دار روی ماسک را فراموش کنند.
ایده نهایی به صورت یک برش در لایهای اضافی به همراه یک زاویه برای ورود نی شکل گرفت و به این ترتیب ماسک از محافظت کافی نیز برخوردار خواهد بود.
آنها با کمک پارچههای طرحدار چهل ماسک مخصوص نی تولید کردند و هرکدام را به ارزش سی دلار در سایت به فروش رساندند.
تولید هر ماسک یک ساعت زمان برده بود ولی فروش این چهل ماسک در کمتر از نیم ساعت انجام شد.