«سید سعید راد» با اعلام این خبر در نشست مشترک مشاور شهردار و دبیر هیات مرکزی گزینش شهرداری تهران با مدیرعامل و معاونین سازمان میادین میوه و تره بار گفت:« احداث، بازسازی و نوسازی ۲۶ بازار میوه و تره بار با هدف دسترسی آسان همه شهروندان به بازارهای میوه و تره بار، در محلههای پرجمعیت و فاقد بازار، طی سال جاری صورت می گیرد. »
او در ادامه با اشاره به افزایش استقبال شهروندان از میادین و بازارهای میوه و تره بار، افزود: «با تغییر رویکرد مدیریتی این سازمان در دو سال اخیر بر اساس سه اصل «کیفیت مطلوب»، «قیمت مناسب» و «تنوع محصولات» و با توجه به اعمال تحریمهای ظالمانه علیه کشورمان و مشکلات اقتصادی مردم، روزانه شاهد ثبت بیش از یک میلیون نوبت خرید از میادین و بازارها هستیم.»
او با اشاره به اختلاف ۳۰ تا ۵۰ درصدی قیمت محصولات در میادین میوه و تره بار نسبت به میانگین قیمتهای سطح شهر، اظهار کرد: « با عمل به قانون و سرلوحه قرار دادن اصل شفافیت حداکثری، موفق به بازپسگیری ۱۰ بازار مشارکتی سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران شدیم که مشارکتکنندگان آنها پیش از این با وجود الزامات قانونی، حاضر به تخلیه این بازارها نمیشدند. »
مشاور شهردار و دبیر هیات مرکزی گزینش شهرداری تهران با تأکید بر اینکه ایثارگر، کسی است که در زمان خطر «جا» نمیزند و در زمان آسایش «جار»، گفت:« امروز سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار به یک سازمان ایثارگر تبدیل شده است، چرا که در اوج خطر ابتلا به ویروس کرونا، در کمک به اقشار آسیبپذیر بدون هیاهو، وسط میدان ایستاد و به مردم خدمت کرد. »
«منصور احمدلو »با تاکید بر ارزش بالای فعالیت میادین میوه و تره بار در خدمترسانی به شهروندان و کمک به معیشت آنها، افزود:« امروز، کار کارمندان و کارگران سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران، کمتر از حضور در جبهه و جهاد نیست.»